امام جمعه سلماس در پی شهادت محسن فخری زاده پیام تسلیت صادر کرد

امام جمعه سلماس با صدور پیامی شهادت دانشمند فرهیخته کشورمان محسن فخری زاده را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۷۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت‌الاسلام طباطبایی امام جمعه سلماس در پیامی حادثه تروریستی آبسرد دماوند را محکوم کرد و شهادت دانشمند هسته ای «محسن فخری زاده» را به محضر رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی، خانواده وی و ملت شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت گفت.

این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ

بار دیگر ایادی استکبار که دست خود را از همه جا کوتاه دیده و توان رویایی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود ندیدند در اقدامی بزدلانه به ترور و تروریسم روی آورده و دست خود را به خون پاک یکی دیگر از دانشمندان هسته ای کشورمان آغشته کردند به این خیال واهی که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی شوند.

اما دشمنان نمی دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب آبیاری خواهد شد و روی هر شاخه آن جوانان شهادت طلب و انقلابی بیشمار به ثمر خواهد نشست.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت آقای محسن فخری‌زاده به مقام معظم رهبری، مردم قهرمان کشورمان و  خانواده بزرگوار ایشان، از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای این شهید سرافراز و صبر برای بازماندگان ایشان به خصوص همسر مکرمۀ و فرزندان آن شهید سرافراز مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات