خبرهای داغ:

پیام تسلیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان در پی شهادت محسن فخری زاده

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان به مناسبت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده (ره) پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۴۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
پیام تسلیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان در پی شهادت محسن فخری زادهبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان به مناسبت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده (ره) پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم رب الشهدا والصدیقین
با شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده عزیز، بار دیگر جهانیان یک حرکت تروریستی و ناجوانمردانه، کوردلانه و نابخردانه دیگر را با محوریت استکبار جهانی و صهیونیست خبیث به چشم دیدند.
در این حادثه تروریستی، یکی از دانشمندان برجسته و یکی از خادمان علمی و فناوری نظام مقدس جمهوری اسلامی، توسط ایادی استکبار جهانی، در خون خود غلتید و همچون سایر یاران شهیدش به لقا الله پیوست.
دشمنان کوردل و متحجر، نمی‌دانند که با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب هر چه بیشتر آبیاری گردیده و بر هر شاخه‌های آن، جوانان شهادت طلب و انقلابی بی شماری، به ثمر خواهد نشست. ملت قهرمان و مجاهد ایران در طول سال‌های گذشته، ثابت کرد که اینگونه اقدامات تروریستی، هیچ خللی در اراده راسخ و زبرالحدید آنان ایجاد نخواهد کرد و همچون همیشه، سربلند و پرشکوه، دست از آرمان‌های استکبارستیز و ضدیت با رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی، برنخواهد داشت و عکس العمل قاطع و کوبنده خود را در فرصت مقتضی و عاجل، نشان خواهد داد.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان ضمن محکوم نمودن این ترور ناجوانمردانه، شهادت دانشمند تراز انقلاب اسلامی را که در آستانه سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای شهید شهریاری، توسط ایادی مزدور صهیونیستی و حمایت نظام سلطه انجام پذیرفت به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، امت حزب الله و خانواده عزیز ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و اعلام می‌دارد که در جهت تحقق گام دوم انقلاب پیوسته مجاهدت نموده و در دفاع از آرمان شهیدان و ایثارگران تا رفع سیطره حاکمیت طاغوت از جهان، از پای نخواهد ایستاد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار