خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران استان قزوین خبر داد

ورزشکاران بسیجی پای کار نذر خون/ اهدای خون اهدای زندگی

سرهنگ لشگری گفت: جامعه ورزشکاران بسیجی همواره در کنار مردم بوده است و امروز هم با توجه به نیاز کشور ورزشکاران در طرح نذر خون پای در میدان عمل نهاده اند.
کد خبر: ۹۲۹۹۰۷۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

سرهنگ لشگری مسوول بسیج ورزشکاران استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: همان طور که همه مطلع شده اند با توجه به شیوع بیماری کرونا هموطنان کمتری به مراکز اهدای خون مراجعه کرده اند و بانک خون کشور با محدودیت هایی رو به رو شده است.


وی ادامه داد: جامعه ورزشی استان قزوین، خصوصا ورزشکاران بسیجی بر خود وظیفه دانسته است که در این بحران نیز در کنار مردم باشد لذا ورزشکاران با حضور در مراکز اهدای خون اقدام به اهدای خون در قالب نذر خون نموده اند.


لشگری خاطرنشان کرد: ورزشکاران شهرستان قزوین، بوئین زهرا، تاکستان و البرز تا کنون در این طرح شرکت کرده اند و انشا الله در سایر شهرستان ها در روزهای آتی این عمل جهادی و خیرخواهانه روی خواهد داد.


مسوول بسیج ورزشکاران استان قزوین در خاتمه اذعان کرد: شیوع بیماری کرونا نباید سبب شود که سلامتی هموطنانمان در سایرزمینه ها در خطر قرار بگیرد لذا از همه هم استانی های عزیز دعوت می کنیم که در صورت امکان در این کار ارزشمند شرکت کنند و در کنار هموطنان خود باشند.

1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار