مراسم تجلیل از مؤدیان،مبلغان و عاملان زکات شهرستان پاکدشت برگزار شد

مراسم تجلیل از مؤدیان، مبلغان و عاملان شهرستان پاکدشت با حضور سرپرست اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد استان تهران و کارشناسان پهنه اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۸۲۶۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛مجتبی عبدالهی ،رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت در مراسم تجلیل از مؤدیان،مبلغان و عاملان زکات شهرستان پاكدشت که باحضورسرپرست ادارهامور اجرایی زکات کمیته امداد استان و کارشناسان پهنه اداره جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت که در محل نمازخانه کمیته امداد این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه زکات جمع‌آوری شده در هر منطقه برای مردم همان منطقه هزینه می‌شود ، بیان کرد: این امر باعث رونق زندگی مردم در همه مناطق خواهد شد.
وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا که آسیبهای اقتصادی به اقشار نیازمند افزایش یافته ، افزود: نیکوکاران، کشاورزان،دامداران وسایر گروه های اجتماعی در این مدت زمان با پرداخت زکات عملکرد مثبتی برای کمک به نیازمندان رقم زده اند.
عبدالهی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری مؤدیان زکات شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات در سطح شهرستان پاکدشت جمع آوری شده است،گفت: زکات جمع‌آوری‌شده با اولویت تأمین نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند، هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، پرداخت جهیزیه زوج های نیازمند و کمک هزینه درمانی بیماران صعب‌العلاج هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت، با بیان اینکه شهرستان پاکدشت دارای ۳۰ روستا است، تأکیدکرد: شورا های روستایی زکات در این روستاها تشکیل شده است.
شایسته ذکر است : در این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از مؤدیان زکات شهرستان پاکدشت تجلیل شد.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات