مردم روستاهای باقرشهر هر روز شاهد ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی هستند

مدیر امور آبفای باقرشهر شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران گفت: از زمان اجرای طرح یکپارچه سازی خدمات آب و فاضلاب، مردم روستاهای باقرشهر هر روز شاهد ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی هستند.
کد خبر: ۹۲۹۷۶۷۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

مسلم سلطانیان افزود: با اجرای طرح یکپارچه سازی خدمات شرکت های آب و فاضلاب تعداد ۱۳روستا با جمعیتی افزون بر ۴۲ هزار نفر به امور آبفای باقرشهر تحویل داده شده است و در این مدت تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا با توسعه زیرساخت ها و اصلاح و نوسازی شبکه تامین و توزیع آب، مشکلات و دغدغه های مشترکان روستایی را از نظر کیفیت و کمیت آب تا جای ممکن برطرف کنیم.

وی  اصلاح، نوسازی و ایجاد تغییرات در شبکه تامین و توزیع آب روستایی، اتصال روستاها به شبکه آب باقرشهر و بهره مندی بیشترروستا از آب شهری را از مهم ترین اقدامات صورت گرفته بیان کرد  و ادامه داد: در روزهای اخیر نیز در ادامه روند خدمات رسانی به روستاها تعداد ۲۱ شیرخط ۷۵ و 80 و 100و۱۵۰ و ۲۰۰. میلی متری در روستاهای گلحصار، عظیم آباد و اسماعیل آباد معین نصب شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سلطانیان احیاء و تجهیز چاه ها و تعمیر و نوسازی  تاسیسات و شیرآلات .چهار حلقه چاه  و ساخت و بهره برداری از ۴  سامانه تزریق اب ژاول به منظور ارتقای کیفیت آب روستاها را از دیگر اقدامات مهم انجام شده  برشمرد و افزود: تعویض الکتروپمپ شناور ایستگاه پمپاژ امام خمینی(ره) روستای قلعه نو چمن، تعویض فیوزهای قطع کننده جریان بالا و فشار قوی برق(کت اوت) سر خط های چاه شماره ۱۹ باقرشهر، تعویض شیر خط های فرسوده و خراب منبع آب هوایی  و مسکن مهر روستای گلحصار و قطع چندین انشعاب غیرمجاز در روستای اسماعیل آباد و روستای ده نو  از جمله اقداماتی است که در روزهای اخیر در جهت ارتقای کمی و کیفی آب روستاهای زیر پوشش امور آب و فاضلاب باقرشهر انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب باقرشهر در پایان با تاکید بر اینکه از زمان اجرای طرح یکپارچه سازی خدمات آب و فاضلاب، مردم روستاهای باقرشهر هر روزه شاهد ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی هستند ابراز امیدواری کرد که در آینده ی نزدیک مشکلات موجود در راه خدمات رسانی به روستاها به طور کامل برطرف شده و دیگر هیچ روستایی در باقرشهر با مشکل کمی و کیفی آب آشامیدنی مواجه نخواهد بود و مشترکان شهری و روستایی از منابع آب همسان و متوازن برخوردار خواهند شد.

باقر.شهر با جمعیت شهری و روستایی بیش از 137هزار نفر در جنوب تهران و  شهرستان ری واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر به 15 هزار و 676  مشترک آب خدمات رسانی می کند.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار