خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان خبر داد:

از تردد وسایط نقلیه غیر بومی در تاکستان جلوگیری می شود

فرماندار تاکستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: با توجه به دستور ستاد پیشگیری کرونا از تردد وسایط نقلیه جلوگیری می شود و برابر قانون با آنان رفتار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۳۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

مهندس رضا طاهری ضمن تبریک هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان برابر دستور ستاد پیشگیری از کرونا از تردد وسایط تقلیه درتاکستان جلوگیری می شود و در صورت مشاهده برابر مقررات اعمال قانون می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در ابتدا سپاه و بسیج در کنار دولت و فرمانداری بودند و کمک های شایانی در این راستا صورت گرفت تا بتوانیم نسبت به ساماندهی شهرستان در ایام کرونا اقدام شود. تا کنون در ۸مرحله نزدیک به ۴۰هزار بسته معیشتی فراهم شده تا بتوانیم بخشی از مشکلات جامعه را کاهش دهیم.

فرماندار تاکستان افزود: بسیاری از مشکلات با همت و تلاش دولت و نیروی بسیج و سپاه قابل حل شدن است و از تمام ظرفیت ها برای حل معضلات بحران کرونا استفاده کرد. پیوند بسیج با دولت و ملت یک اسوه از کار خداپسندانه و خیرخواهانه است که در قالب کمک های رزمایش مومنانه هویدا می شود.

طاهری در پایان با اشاره به فعالیت های سنگین بسیج و سپاه و دولت در ایام کرونا و تحریم گفت: همدلی و همیاری همان اتحاد مد نظر رهبر انقلاب و امام مستضعفان است که توانسته تا امروز انقلاب را از گردنه های سخت عبور دهد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار