خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

بسیج با تمام ظرفیت برای اعتلای انقلاب تلاش می کند

قبادی گفت: اصل اساسی بسیج خدمت کردن است. بسته به موقعیت گاهی نیاز به بذل جان است، گاهی بذل علم و گاهی بذل مال است. بسیجی در هر عرصه ای که پا به میدان بگذارد از همه ظرفیت و توان استفاده می کند.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۶۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در نشست بصیرتی و تجلیل از دوتن از فرزندان شهدا «شهید شاه محمدی و شهید آخوندی» که در حوزه حضرت فاطمه (س) برگزار شد بیان کرد: با تفکر در آیات قرآن کریم و سخنان گهربار امیرالمومنین(ع) و بیانات مقام معظم رهبری، فرهنگ بسیجی بودن جدا از فرهنگ اصیل اسلامی نیست.

کارشناس مسائل سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: تاسیس شجره طیبه بسیج به دست پیر جماران امام خمینی(ره) بسیار حرکت با برکت و مقدسی بوده است و مبنای خدمات ارزنده ای را از اوایل انقلاب تاکنون برای ایران اسلامی پایه‌گذاری کرده است که شاهد برکات ثمرات آن هستیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: فداکاری و از خودگذشتگی بسیجیان در سرنوشت دفاع مقدس و در عرصه جنگ نرم بسیار تاثیر گذار بوده است. ماندگاری انقلاب اسلامی ایران و تبدیل شدن نهال آن به درخت پر بار و تنومند و به زانو درآوردن دشمنان، حاصل رشادت ها و جانفشانی های بسیجیان عزیز بوده است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به الگوبرداری کشورهای منطقه از حرکت بسیج اضافه کرد: آزادی حاصل شده در کشورهای منطقه مانند لبنان، سوریه، عراق و حاصل الگوبرداری از حرکت بسیج در ایران بوده است. بسیج بعد از جنگ در عرصه سازندگی زحمات بسیاری را متحمل شد و پس از آن نیز در همه اتفاقاتی که در کشور رخ داده است، حضور پررنگ و تاثیرگذار داشته است.

وی افزود: در شرایط اخیر بیماری کرونا هم کمک های خیرخواهانه بسیجیان در جمع آوری کمکهای مومنانه ضدعفونی کردن معابر، دوختن ماسک و غیره بسیار نمود داشته است.

قبادی حفظ و تقویت این شجره طیبه را وظیفه بسیجیان دانست و بیان کرد: فرهنگ بسیجی بودن جز فرهنگ اصیل اسلامی نیست. با تدبر در آیات قرآن کریم و سخنان گهربار امیرالمومنین علیه السلام و بیانات مقام معظم رهبری می‌بینیم که فرهنگ بسیجی بودن جدای فرهنگ اصیل اسلامی نیست.

وی ادامه داد: هر بسیجی در وهله اول وظیفه پاسداری از ایمان معنویت خود را دارد، باید گفتار، رفتار و کردارش را رشد داده تا الگو و سرمشق برای دیگران باشد و در مقابل دشمنان که سعی در تخریب جلوه بسیج دارند به خوبی ایستادگی کند.

قبادی در پایان افزود: اصل اساسی بسیج خدمت کردن است. بسته به موقعیت گاهی نیاز به بذل جان است، گاهی بذل علم و گاهی بذل مال است. بسیجی در هر عرصه ای که پا به میدان بگذارد از همه ظرفیت و توان خود برای برداشتن باری از دوش ایران اسلامی استفاده می کند.

 

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار