خبرهای داغ:
معاون کمیته امداد استان قزوین:

جمع آوری صدقات الکترونیکی شد

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: جمع آوری صدقات مردمی در استان قزوین با استفاده از پوزهای اندرویدی، الکترونیکی شده است.
کد خبر: ۹۲۹۶۴۴۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین؛ فرزاد فرهادی بیان کرد: به منظور استفاده از فناوری های روز و با توجه به شیوع موج جدید بیماری کرونا در جامعه و با عنایت به برنامه ریزی مستمر این نهاد برای ارتقای نظام خدمت رسانی، جمع آوری صدقات مردمی در استان قزوین، الکترونیکی شده است.

وی ادامه داد: از این پس جمع آوری صدقات مردم در استان قزوین با استفاده از پوزهای اندرویدی انجام می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: استفاده از پوزهای اندرویدی مزایا و محاسن مختلفی دارد به عنوان مثال حذف فیزیکی پول، کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی و ارتقای اعتماد عمومی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای همکاران مامور جمع آوری صدقات به دستگاه کارت‌خوان سیار اندرویدی مجهز شده اند در نتیجه این افراد هنگام مراجعه به درب منازل مشترکین صدقات و تخلیه صندوق‌ها، رسید الکترونیکی وجوه دریافتی را به ‌صورت آنی صادر و به مشترکین تحویل می‌ دهند و همزمان پیامک مبلغ واریزی نیز برای مشترک ارسال می‌شود .

فرهادی توضیح داد: استفاده از دستگاه پوز اندرویدی موجب افزایش دقت، سرعت و کاهش هزینه‌های جمع آوری صدقه می شود که امیدواریم در مراحل بعدی، صندوق‌های صدقات به جز موارد معدودی حذف شده و روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقات جایگزین ‌شود.

وی افزود:کمک‌های جمع‌آوری‌ شده از صندوق‌های صدقات مطابق برنامه ریزی انجام شده و اساس نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: با استفاده از دستگاه پوز اندرویدی زمینه سوء استفاده افراد سودجو رفع می شود چراکه همکاران این نهاد پس از دریافت مبلغ صدقه، بلافاصله رسیدی با آرم کمیته امداد (ره) به نیکوکاران تحویل می دهند.

وی یادآورشد: علاقمندان به استفاده از سرویس های غیر حضوری می توانند در هر ساعتی از شبانه روز با ارسال یک پیامک خالی به سرشمارِ ۸۸۷۷ و انجام مراحل، با انتخاب رقم موردنظر خود، عضو سامانه صدقه پیامکی شوند. همچنین کد# ۰۲۸*۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از درگاه‌های نوین کمیته امداد، برای دریافت کمک‌های مردم خیراندیش در نظر گرفته شده است.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار