خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین

تفکر بسیجی یعنی حضور مردم در تحولات جامعه

کاظمی گفت: تفکر بسیجی به این معنا است که خود مردم در تحولات جامعه نقش آفرینی ‌کنند.
کد خبر: ۹۲۹۶۰۰۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، اختتامیه دومین جشنواره استانی نجم (نهضت جوانان مسئله محور) به دلیل شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی و در بستر شبکه های اجتماعی برگزار شد.

عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در این مراسم با تبریک سالروز هفته بسیج، گفت: تفکر بسیجی به این معنا است که خود مردم در تحولات جامعه نقش آفرینی ‌کنند.

وی افزود: امروز که بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی میگذرد و اگر نبود فرمان تشکیل بسیج از سوی امام خمینی (ره)، انقلاب دچار خسارات جبران ناپذیری میشد و همین اهمیت بسیج است که باعث شده است تا دشمنان و وارثان شجره ملعونه آن را آماج حملات خود قرار دهند.

وی گفت: شجره ملعونه درجنگ روایت ها بدنبال این است تا اراده ها را بشکند و بین امت با امام خود فاصله بی اندازد، زیرا هر کجا که مردم حضور پررنگی دارند حوادث جلوه نورانی پیدا میکند و آنجا که اراده مردم دستخوش تغییر میشود و عزم و اراده مردم تغییر یابد و بی اراده و بی تفاوت به مسائل شوند حوادث تلخ برای امت به وقوع می‌پیوندد.

کاظمی در ادامه گفت: بسیج یک چشمه همیشه جاریست و میدان گسترده ای برای حضور همه دغدغه مندان در کشور است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به پیام تاریخی امام خمینی (ره) در دوم آذر سال ۶۷ جهت تشکیل بسیج دانشو و طلبه گفت: پیام های امام در سال ۶۷ از ویژگی های خاصی برخوردار است که رویکرد آنها اشاره به تشکیل تمدن اسلامی است.

وی در ادامه گفت: امام خمینی (ره) در کمتر از چهار ماه پس از پایان جنگ تحمیلی طی پیامی فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه را صادر می‌کنند و بسیج دانشجو و طلبه را مأمور میکنند تا پیشران وجلودار نهضت تمدن ساز اسلامی باشند.

کاظمی اظهار کرد: ۲۲ هسته در پنج پنل تخصصی از استان قزوین در جشنواره سراسری نجم شرکت کردند.

وی افزود: پژوهش و فناوری، گفتمان سازی و مطالبه گری، رشد و کادرسازی، فرهنگ و هنر و عملیات جهادی پنج پنل تخصصی جشنواره نجم می باشند که شرکت کنندگاندر این پنل ها رقابت کردند که از بین آن، سه هسته به عنوان هسته های برتر استان شناخته شدند.

مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: هسته عدالت آموزشی دانشگاه فرهنگیان قزوین در پنل مطالبه گری و گفتمان سازی به رتبه نخست دست یافت و هسته تولید ماسک در پنل عملیات جهادی مقام دوم وهسته کنتور سازی در پنل مطابه گری و گفتمان سازی به مقام سوم این جشنواره دست یافتند.

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده استانی تقدیر شد.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها