خبرهای داغ:

تجلیل از مقام آوران لیگ علمی بسیج دانش آموزی شاهرود+تصاویر

با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از مدال آوران لیگ علمی پایا بسیج دانش آموزی شاهرود تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۹۷۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج از مقام آوران لیگ علمی پایا بسیج دانش آموزی حوزه‌های ایمان و کوثر با حضور فرمانده سپاه ناحیه و معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شاهرود بصورت ویدئو کنفرانس استانی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان و رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از دو تیم برتر استانی لیگ علمی بسیج دانش آموزی شاهرود در بخش خواهران و برادران تجلیل به عمل آمد.
در این نشست از گروه برتر دبیرستان شهید بهشتی دوره اول برادران امیرحسین سروری، پوریا اسکندریون، امیرحسین موسوی فرد، نیما اکبری و احمد نوشک و سرپرست گروه محسن رحمانی ساعد و دبیرستان فرزانگان دوره اول خواهران آنیتا صالحی، یاسمین فاتحی، فاطمه زاهدی، مهرناز خدامی و سرپرست گروه فاطمه زاهدی فر با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این نشست از مقام آوران عملی بسیج دانش آموزی تجلیل و بر توجه به علم و دانش در راستای پیشرفت علمی کشور در جهان و اقتدار نظام اسلامی تاکید کرد.
در این مراسم معاونت علمی پژوهشی سپاه ناحیه و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی خواهر و برادر و مسئول کانون بسیج رسانه شاهرود حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار