امام جمعه بهاباد:

فرهنگ و تفکر بسیجی، فرهنگ دین مداری، خدا محوری و ولایت مداری است

امام جمعه بهاباد در دیدار با بسیجیان این شهرستان گفت : فرهنگ و تفکر بسیجی، فرهنگ دین مداری، خدا محوری و ولایت مداری است و هرکس با فرهنگ عاشورا آشنا باشد و آن را عمل نماید بسیجی است.
کد خبر: ۹۲۹۵۸۳۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و پاسداران و بسیجیان این شهرستان با تبریک هفته بسیج و با تاکید بر اینکه بسیجیان پا به رکاب ولایت برای دفاع از ارزش های اسلامی همواره آماده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، گفت : بسیج ریزش ندارد بلکه در میان اقشار مختلف و حتی در بین سایر ملت ها شاهد خیزش تفکر این تشکل انقلابی و مردمی هستیم.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد با بيان اينكه امروز بيش از هر زمان ديگري بايد فرهنگ و تفكر بسيج ترويج شود، افزود: همه افراد بسيجي هستند و به حتم چتر بسيج در ميان همه قشرها گسترانده خواهد شد.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه جوانان بسیجی در دوران دفاع مقدس نیز با قدرت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و اجازه تصرف خاک ایران را به آنان ندادند، تأکید کرد: نقشی که بسیجیان در شرایط سخت دوران دفاع مقدس ایفا کردند، هیچ‌گاه از ذهن ملت ایران پاک نمی‌شود.
ابراهیمی بشکانی در همین حال بسیج را پدیده و دستاورد انقلاب و یادگار امام راحل عنوان کرد که نقش واقعی خود را ۴۰ سال گذشته در صحنه های مختلف ایفا کرد و امروز آثار تفکر آن در سایر کشورها از جمله سوریه، لبنان و ... مشهور است، زیرا به گفته وی بسیج مجموعه ای از پاکترین و با ایمان ترین و با شرافت ترین انسان هاست که برای کشور عزیزمان کار می کنند.
وی با بیان اینکه شجره طیبه بسیج به قدرت تنومندی در گام دوم انقلاب و الگوی کشورهای منطقه تبدیل شده است، گفت: بسیج به عنوان پاک‌ترین نهاد مردمی است که برای آبادانی و پیشرفت کشور تلاش می‌کند.
امام جمعه بهاباد با توجه به اینکه فرهنگ بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشوراست، تفکر بسیجی در دل تمام عاشقان به امامت و ولایت رسوخ کرده و تفکر بسیجی همچون تیری بر دل دشمنان و بدخواهان به نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
درادامه این این دیدار سرهنگ سعید دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به تشریح برنامه های هفته بسیج دراین شهرستان پرداخت .
ارسال نظرات