خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:

بسیج یک موهبت الهی است

حجت الاسلام راسخی گفت: بسیج یک موهبت الهی و همواره حامی و پشتیبان محرومان و مستضعفین بوده است
کد خبر: ۹۲۹۵۷۹۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
بسیج یک موهبت الهی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: هفته بسیج زمان بسیار خوبی برای نمایش خدمات بسیج است. بسیجی که همواره حامی و پشتیبان محرومان و مستضعفین بوده است و در تمامی پستی و بلندی‌ها و فراز و نشیب‌ها در کنار مردم ایران اسلامی و تمام مظلومین عالم بوده است؛ لذا بسیج یک موهبت الهی است که در دنیا بی نظیر است و یک ارتش چند ده میلیونی در کشور عضو دارد و در بزنگاه‌ها به کمک نظام و انقلاب می‌آید.
وی همچنین با اشاره به آیه ۱۹۵ سوره بقره که می‌فرماید ولا تلقوا بایدیکم الی التهلکه... گفت: در دنیا چیزی که بیشترین و بالاترین ارزش را داراست جان آدمی است و طبق آموزه‌های دینی ما از این رو، نجات جان یک نفر در مساوات نجات جان تمام عالم است.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی جامعه هر کس با رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های اجرایی جان کسی را به خطر بیندازد، گناه انجام داده است و در قیامت مورد باز خواست قرار خواهد گرفت. حتی فردی نمی‌تواند بگوید من اختیار خود را دارم و میخواهم به بدم آسیب بزنم، زیرا خداوند این افراد را نیز مورد بازخواست قرار خواهد داد و هیچ کس چنین حقی را ندارد؛ و اگر کسی به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جان انسانی را به خطر بیندازد، ضمان شرعی و عقوبت الهی دارد و معصیت کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین راسخی در ادامه به وضعیت آشفته کشور مدعی امریکا نیز اشاره‌ای کرد و گفت: کشوری که ادعای سردم داری جهان را می‌کرد و برای کشور‌های دیگر نسخه می‌پیچید و در سال ۸۸ آتش بیار انتخابات ایران اسلامی شده بود امروز دچار هرج و مرج و آشفتگی شده و رئیس جمهور خود را نمی‌تواند تعیین کند. چنین کشوری چگونه می‌تواند برای کل دنیا نسخه تجویز کند و ادعای ابرقدرتی کند. کسی نیز خوشحال نباشند که فرد جدیدی در امریکا روی کار بیاید. زیرا سیاست سیاست مداران امریکا حذف اسلام ناب از جمهوری اسلامی است و با تغییر افراد عوض نخواهد شد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار