مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه در گفتگو با «بسیج»:

بصيرت، اخلاص و ولايت پذيري سه عنصر مهم يك بسيجي

حجت الاسلام محمدی گفت:هيچ گاه يك بسيجي روي خوش به دشمن نشان نمي دهد و نسبت به ارتقاي بصيرت جامعه تلاش مي كند.
کد خبر: ۹۲۹۵۵۵۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ حجت الاسلام مهدی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج  گفت:بسیج و بسیجیان با ولایت پذیری و روحیه جهادی در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی خوش درخشیده اند و در برابر دشمنان این مرز و بوم، با بصیرت، هوشیار و نفوذ ناپذیرند.

وی گفت:آنچه بیش از هر چیزی امروز برای یک بسیجی لازم و ضروری می‌باشد داشتن بصیرت و حرکت در مسیر ولایت است.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: بسیجیان بیش از هر زمانی باید با هوشیاری در راستای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت گام بردارند و در این مسیر حتی لحظه‌ای غفلت نداشته باشند. دشمنان اسلام همیشه از غفلت ما، در راستای هجمه به انقلاب اسلامی استفاده کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه بسیجی باید با بیداری بتواند راه‌های نفوذ دشمن را شناسایی کند افزود: بسیجی متناسب با شرایط زمانه به مقابله با دشمن پیش می رودو در حقیقت بسیج مصداق یک سپاهی است مسلح به ایمان و مجهز به عشق و ریسمانی برای رسیدن به خداست.

وی اظهار کرد:بسیج همیشه برخلاف خواسته‌ها و منافع دشمن بوده و به همین دلیل همیشه مورد هجمه‌های دشمن قرار داشته است و یقینا بسیج مخالف با محرومیت و ظلم بوده و اردو‌های جهادی برای این مهم است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار