دبیر طرح اعتلای بسیج دانشجویی استان زنجان عنوان کرد

بسیج دانشجویی، نقش آفرین در گام دوم انقلاب/شرکت 43 هسته دانشجویی زنجان در جشنواره نجم

دبیر طرح اعتلای بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: بسیج دانشجویی در رویکرد خود در گام دوم انقلاب بدنبال ترویج رویکرد شناخت صحیح در فضای دانشجویی است و در این راستا 43 هسته دانشجویی زنجان در جشنواره نجم شرکت کردند.
کد خبر: ۹۲۹۵۳۲۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

روح‌الله رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج زنجان از تلاش بسیج دانشجویی برای ترویج و تقویت رویکرد شناخت صحیح و حل صحیح مسئله در فضای دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: در این راستا جشنواره نجم (نهضت جوانان مسئله محور) طراحی شده است تا از ایده‌های برتر دانشجویان در سطح کشور حمایت کرده و جامعه دانشگاهی را نیز با این رویکرد بیش از پیش آشنا سازد.

 

دبیر طرح اعتلای بسیج دانشجویی استان زنجان افزود: فراخوان دوره دوم این جشنواره از مهرماه آغاز شده و پس از دو مرحله تمدید، بالغ بر 2 هزار هسته در سامانه نجم ثبت‌نام کردند.

 

وی با اشاره به ‌اینکه هسته‌ها در پنج پنل تخصصی تقسیم می‌شوند، اضافه کرد: فرهنگ، هنر و رسانه، خدمات اجتماعی، مطالبه گری، گفتمان‌سازی و جریان‌سازی، پژوهش، نوآوری و فناوری، تربیت، آموزش و تشکیلات‌سازی پنل‌های تخصصی این بخش هستند که مسؤولان معاونت‌های سازمان بسیج دانشجویی کشور عهده دار داوری در پنل‌های متناظر خود هستند.

 

رستمی با اشاره به اینکه از میان 2 هزار هسته 500 هسته به مرحله داوری راه یافته‌اند، خاطر نشان کرد: از این میان در هر پنل سه هسته برگزیده خواهند شد، که به ترتیب 10،15 و 5 میلیون تومان حمایت صورت خواهد پذیرفت.

 

دبیر طرح اعتلای بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: 43 هسته از استان زنجان در این جشنواره پذیرفته شده‌اند و اختتامیه این جشنواره همزمان با گرامیداشت دوم آذر سالروز صدور پیام تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه از سوی امام خمینی(ره)، به صورت مجازی خواهد بود.

 

وی گفت: سخنرانان این جشنواره، قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار سلیمانی مسؤول سازمان بسیج مستضعفین و نیک روش مسؤول سازمان بسیج دانشجویی هستند و این برنامه از ساعت 9 صبح روز دوم آذرماه از طریق لینک http://najmfestival.ir/live قابل مشاهده خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار