خبرهای داغ:

اختتاميه دومين جشنواره سراسري نجم برگزار شد

اختتاميه دومين جشنواره سراسري نجم به صورت ويدئو کنفرانسي برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۳۱۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ دکتر قاليباف رئيس مجلس شوراي اسلامي در ارتباط ويدئو کنفرانسي با اين جشنواره ضمن گراميداشت  هفته بسيج گفت: در تمام سالهاي بعد از انقلاب هرگاه مردم در کارها دخيل بودن به موفق هاي چشمگير دست يافته اند .

وي افزود: انقلاب اسلامي ما با پيروي از سنت هاي الهي و اتکا به نيروهاي مردمي پيش رفته و اين همان مسيري است که انبياء الهي همواره پيموده اند.

دکتر قاليباف تصريح کرد: وظيفه ي جوانان بسيجي امروز شکست حلقه هاي تو در توي سوء مديريت ها در کشور است و جوانان بسيجي بايد براي رفع مشکلات در راستاي دستيابي به اهداف انقلاب اسلامي تلاش کنند .

سردار غلامرضا سليماني مسئول سازمان بسيج مستضعفين کشور در ارتباط ويدئو کنفرانسي با اين آيين گفت: در بيانيه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب جوانان را فرا خوانده اند تا با تکيه بر توان داخلي کشور و روحيه جهادي بتوانند گام هاي تحقق تمدن نوين اسلامي را بردارند.

وي افزود: جشنواره نجم يکي از قله هاي مسئله  شناسي است و فرصتي براي هوشياري مسئولان کشور از ظرفيت ايجاد شده در بسيج است .

محمد جواد نيک روش رئيس سازمان بسيج دانشجويي کشور در ارتباط ويدئو کنفرانسي گفت: امروز افول امريکا در دنيا بر همگان واضح و روشن است و آمريکا در حال فروپاشي از درون خود است.

وي افزود: راه حل مشکلات کشور ما نگاه و تکيه به ظرفيت هاي دروني کشور و تشکيل دولت جوان حزب الهي است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار