خبرهای داغ:
فرمانده حوزه نجمیه ملایر در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

برگزاری برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در ملایر

فرمانده حوزه مقاومت نجمیه ملایر با اشاره به برنامه‌های اجرایی به‌مناسبت هفته بسیج گفت: برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی توسط پایگاه‌های مقاومت تابعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۵۲۶۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
برگزاری برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در ملایرمهناز سعادت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج ۱۰ عنوان برنامه به همت حوزه مقاومت نجمیه سپاه ناحیه ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که توانسته با وجود همه مشکلات امیدآفرین و پیش برنده کشور در بحران‌ها باشد.

فرمانده حوزه مقاومت نجمیه ملایر عنوان کرد: بسیجی خستگی‌ناپذیر، با اخلاق، مخلص، ساده زیست، فداکار، پیرو ولایت و متدین است که به موقع و به هنگام وارد عرصه می‌شود تا نقش خود را ایفا کند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی به‌مناسبت هفته بسیج گفت: برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی توسط پایگاه‌های مقاومت تابعه برگزار می‌شود.

سعادت افزود: ویزیت رایگان و مشاوره خانواده و حقوقی در مناطق محروم توسط گروه‌های جهادی، کمک مومنانه، تهیه سبد کالا و لوازم التحریر با عنوان پویش «سلیمانی» ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، نقاشی و کتابخوانی و مسابقه ورزشی تیراندازی نیز از برنامه‌های هفته بسیج در این حوزه است.

وی برگزاری میزخدمت در مناطق محروم، تقدیر از فرماندهان پایگاه‌ها، افتتاح کارگاه سبدبافی و خیاطی در مناطق محروم و ایجاداشتغال برای زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست را نیز از دیر برنامه‌ها برشمرد.

فرمانده حوزه مقاومت نجمیه ملایر با اشاره به برگزاری پویش «نذر خون» با همکاری بسیج جامعه زنان گفت: پویش «کرونا را جدی بگیریم»، تذکر لسانی و اهداء ماسک و بسته بهداشتی توسط گروه‌های امربه معروف در سطح شهر و برنامه‌هایی در فضای مجازی نیز به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار