خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه قهاوند در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در قهاوند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه قهاوند از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در قهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۵۲۳۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
برگزاری ۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در قهاوندمنصور محسنلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور برنامه‌های امسال با محدودیت‌هایی اجرا می‌شود و در تمام برنامه‌های هفته بسیج دستورالعمل‌های بهداشتی به طور کامل رعایت خواهد شد.

وی افزود: تعداد ۲۰ عنوان برنامه طی هفته مبارک بسیج در مرکز قهاوند، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه قهاوند با بیان اینکه اکثر فعالیت‌ها و برنامه‌ها در فضای مجازی به صورت ویژه پیگیری می‌شود، گفت: آموزش مدیران بسیج برای راه‌اندازی هیئت‌های امر به معروف و راهنمایی مردم به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در روستا‌ها از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی ادامه داد: تبدیل پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه سلامت با راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت و کاروان سلامت در سطح روستاهاو  اجرای چهارمین مرحله از رزمایش طرح ثامن در فضای مجازی توسط بسیجیان با موضوع نشست‌های بصیرت و روشنگری نیز از دیگر برنامه‌ها است.

محسنلو گفت: همچنین از برنامه‌های شاخص هفته مبارک بسیج دیدار با امام جمعه شهر قهاوند با حضور تعداد محدودی از بسیجیان، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهر و روستا‌های منطقه است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه توزیع شده است، افزود: در هفته مبارک بسیج نیز توزیع بسته‌های معیشتی بین افراد نیازمند معسر را خواهیم داشت.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه قهاوند با اشاره فضاسازی و ارسال پیامک برای بسیجیان تصریح کرد: در هفته بسیج یک تیم از بسیج جامعه پزشکی نیز برای ویزیت رایگان بیماران به روستا‌های محروم منطقه اعزام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار