نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

امروز تفکر و فرهنگ مقاومت بسیج از مرزهای جغرافیای عبور کرده است

محمد سبزی گفت:اکنون بسیج مثل دوران طلایی دفاع مقدس می درخشد و هرجا بسیج در صحنه بوده،از مشکلات مردم کاسته شده است.
کد خبر: ۹۲۹۵۲۳۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه نماینده مردم شریف ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج درجمع کارکنان سپاه ناحیه ساوه گفت: افتخار بنده این است که خود بسیجی هستم و باید تفکر بسیجی را در جامعه رشد دهیم. هر جا بسیج و بسیجی اقدام و پایه کار بوده انجا از مشکلات مردم کاسته شده از دفاع مقدس تا سازندگی و مبارزه با فلج اطفال و دفاع از حرمین و به دنبال محرومیت زدایی پیش رفته ایم.

وی گفت: باید در بحث رسانه جدیت خاصی را پیش بگیریم و رسانه‌های خود را تقویت کرده و جلوی رسانه‌های معاند را بگیریم و دوستان در رسانه‌ها باید کمک کرده تا دین خود را در جهت رشد و تعالی انقلاب پیشرو باشیم و جلوی رسانه‌های معاند باستیم.

سبزی افزود: ما در جامعه باید همواره تفکر سردار سلیمانی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و این تفکر هدفمند می‌باشد که با این هدف بتوانیم برای جامعه و انقلاب مفید باشیم.

نماینده مجلس مردم شریف ساوه و زرندیه گفت: بحث انتخابات امریکا این نیست که با رفتن ترامپ و با امدن بایدن یک رفاه و گشایشی در زندگی مردم ایران شکل میگیرد بلکه این افراد مجری و گرداننده سیاست‌های نظام امریکا می‌باشد بصیرت میتوان ایرانی اباد داشت و هر کسی در این مسیر سنگ جلوی این انقلاب بیندازد از را به کنار خواهد رفت؛ و انقلاب همواره به راه خود با قدرت ادامه خواهد داد.

وی گفت:امروز تفکر و فرهنگ بسیج با عبور از مرز‌های جغرافیایی و تشکیل هسته‌های مقاومت در منطقه، راهبرد غرب و متحدانش را در برابر مقاومت به بن بست کشانده و به سایر ملت‌ها آموخته است که چگونه می‌توان با تکیه بر اراده و قدرت ایمان در برابر ظلم و بی‌عدالتی قد علم کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار