امام جمعه تنکابن:

بسیج با خدا محوری پایه گذاری شد

امام جمعه تنکابن گفت: بسیج با خدا محوری پایه گذاری شد و آن چیزی که بسیج را ممتاز می‌کند ارتباط با خداست.
کد خبر: ۹۲۹۵۲۱۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
بسیج با خدا محوری پایه گذاری شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه تنکابن،   به مناست هفته بسیج، اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه تنکابن با حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مهدی هدایتی امام جمعه شهرستان تنکابن  دیدار کردند.
 
بسیج با خدا محوری پایه گذاری شد
حجت الاسلام اصغری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن  گفت:ارتش بیست میلیونی یعنی اینکه همه زیر چتر ولایت در اداره مملکت سهم داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج  افزود: باید به یقین بدانند که هر کشوری در جهان یک راز موفقیت دارد همین تئوری بسیج در لوای دین واخلاق باشد، موجبات موفقیت وسعادت جامعه می‌شود.
 
بسیج با خدا محوری پایه گذاری شد
در ادامه سرهنگ مهدوی فرمانده سپاه تنکابن هم  ضمن تبریک هفته بسیج به گزارشی از فعالیت‌های بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، اجتماعی در سطح کشور، تأثیر بسیج در ۸ سال دفاع مقدس، ولایت پذیری وحضور بموقع در رفع فتنه‌ها، حضور جهادی در عرصه‌های سازندگی، کمک‌های مومنانه، ساخت خانه محروم و فعالیت‌هایی برای ایجاد امنیت پایداردر شهر وروستا ارائه کرد.
 
بسیج با خدا محوری پایه گذاری شد
حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مهدی هدایتی هم در این دیدار ضمن قدردانی از فرمانده سپاه تنکابن، گفت: از صدر اسلام تا زمان انقلاب اسلامی بحث بسیج کاملا فراموش شده بود و امام راحل دوباره این امر را پایه‌گذاری کردند.

امام جمعه تنکابن با بیان اینکه یک بسیجی باید دارای خصوصیاتی باشد که اولین و مهمترین خصوصیت یک بسیجی ارتباط با خدای متعال است، افزود: بسیج با خدا محوری پایه گذاری شد و آن چیزی که بسیج را ممتاز می‌کند ارتباط با خداست.

 حجت الاسلام هدایتی با تاکید براینکه یک انسان کامل باید ویژگی‌های یک بسیجی را داشته باشد؛ خاطرنشان کرد: بار‌ها مقام معظم رهبری تاکید داشتند که  بسیجی دارای ارتباط معنوی با خدا است و همچنین  اهل اخلاص در عمل، عمل جهادی و کار برای رضای خدا می‌کند، اهل گمنامی و بی نشانی است، حضور در صحنه بدون هیچ گونه توقعی دارد، حافظ ارزش‌ها بوده و نیز  در تمام عرصه ها، اهل عمل مجاهدانه و  زندگی شهادت طلبانه و جانبازی است.

انتهای یپام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار