بیانیه سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان کردستان

سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان کردستان در خصوص گرامیداشت چهل یکمین سالگرد هفته بسیج بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۹۵۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  بسیج اصناف و بازاریان استان کردستان در خصوص گرامیداشت چهل یکمین سالگرد هفته بسیج بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان بسیج اصناف وبازاریان استان کردستان در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل یکمین سالگرد هفته بسیج، این میراث گران‌بهای امام راحل (رحمة‌الله علیه) را سرمایه ارزشمند و سرنوشت‌ساز برای جهان اسلام درعبور از بحران‌ها و چالش‌های فراروی آن‌ها دانست. تحولات و رخداد‌های پس از پنجم آذرماه ۱۳۵۸ به ویژه دوران دفاع مقدس و سپس مهندسی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و طراحی براندازی خاموش با بکارگیری عناصر خائن و وابسته داخلی و همچنین فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ نشان می‌دهد اگر هوشمندی و بصیرت بسیج مردمی ـ. میراث گرانقدر حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) ـ. نبود، تداوم حرکت انقلاب اسلامی و عبور سرافرازانه ملت ایران از چالش‌ها و بحران‌های بزرگ چه بسا با تردید‌های جدی مواجه می‌شد. کارکرد‌ها و نقش‌آفرینی‌های حماسی و حیرتانگیز بسیج در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های ملی، دینی و انقلابی و نیز دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام در آوردگاه‌های پرخطر، ستودنی است، بسیج نماد اقتدار، مقاومت و بصیرت ملی است که همواره در مقاطع حساس و سخت با خنثی‌سازی توطئه‌های فراروی کشور، در همه¬ی ابعاد مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی، گام¬های راهبردیِ تعیین¬کننده و اثرگذاری را در مسیر حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و تعالی انقلاب و میهن اسلامی برداشته است.


در پایان بسیجیان اصناف این استان با تبریک چهل ویکمین سالگرد هفته بسیج به آحاد بسیجیان دریادل، ضمن بیعت مجدد با امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آمادگی خود را جهت تبعیت از فرامین و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت جهت مقابله با تهدیدات دشمن اعلام می‌نماید.


سازمان بسیج اصناف وبازاریان استان کردستان

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار