به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج صورت گرفت:

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه به بسیجیان سلحشور شهرستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه؛ همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با پیامی این روز را به بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه شهرستان زرندیه تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:
کد خبر: ۹۲۹۴۸۳۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته بسیج فرصت مغتنمی است برای یاد آوری زحمات خالصانه مردان و زنان با ایمانی که در ۴۱ سال گذشته حماسه‌های عظیمی از خود به یادگار گذاشته اند. به چه زیبایی بسیج را، ولی امر مسلمین جهان برایمان معرفی می‌کنند: بسیج، جمع فداکاری از مردمند برای مردم، تشکیل یک مجموعه‌ای در حرکت عظیم یک ملت مجاهد، یعنی تشکیل یک مجموعه حزب اللهی واقعی.
بسیج، جمع فداکاری از مردمند، برای مردم، تشکیل یک مجموعه‌ای در حرکت عظیم یک ملت مجاهد، حضور در دفاع، حضور در علم، حضور در هنر، حضور در سازندگی، حضور در سیاست، حضور درفرهنگ، در کمک به مستضعفان، در کمک به درماندگان، در تولید، درفناوری، در پیشبرد مسائل گوناگون کشور، در ورزش، در درخشش‌های بین المللی، در هر کارخیر، این حرکت بسیج است، حرکت مردمی، برای مردم، در دل مردم، ازخود مردم، ازهمه قشر‌های زنان، مردان، جوانان، پیران، نوجوانان، از اصناف گوناگون، یعنی تشکیل یک مجموعه حزب اللهی واقعی.
انکار بسیج، انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است. ما در میدان جنگ هم اگر بسیج را نداشتیم، کمیتمان لنگ بود.
در دوران بعد از پایان جنگ هم اگربسیج نمی‌بود، و اگر امروز هم نباشد، کمیت این انقلاب واین نظام و همه حرکت‌های سازنده این کشور لنگ است. انکار بسیج و بی احترامی به آن، یا ناجوانمردانه است، یا خائنانه است.
تا زمانی که برای این کشور امنیت لازم است، و تا وقتی که این کشور این ملت به امنیت احتیاج دارد یعنی همیشه، چون همیشه احتیاج به امنیت هست. به نیروی بسیجی، به انگیزه بسیجی، به سازماندهی بسیجی، و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج هست.
برخود لازم میدانم ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته بسیج به بسیجیان عزیز و گرامی شهرستان زرندیه حضور و مجاهدت‌های عظیم آنان در عرصه‌های گسترده مورد اشاره مقام معظم رهبری مد ظله العالی و بویژه مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر نمایم.
موفقیت و سربلندی تک تک بسیجیان عزیز را از خداوند منان مسئلت، وامیدوارم با گسترش فرهنگ بسیجی و با نصب العین قرار دادن فرامین امام خامنه‌ای مدظله العالی و مایوس کردن دشمن از به کار بردن هر نوع هجمه‌ای مقدمات هر چه زودتر ظهور حضرت امام زمان (عج) فراهم گردد.
خادم سپاه و بسیج شهرستان زرندیه حسین روح افزا

ارسال نظرات