خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین:

تفاهم‌نامه‌ بنیاد و استانداری، گامی مهم در جهت اشتغال‌زایی ایثارگران است

قبادی گفت: تفاهم‌نامه‌ای که بین بنیاد و استانداری مبنی بر ایجاد شغل برای یک هزار و یکصد ایثارگر استان قزوین منعقد شده، گامی مهم در جهت اشتغال‌زایی این قشر معظم جامعه است.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۱۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در جلسه پیگیری جهت اجرای تفاهم‌نامه بنیاد و استانداری مبنی بر ایجاد شغل برای یک هزار و یکصد ایثارگر استان قزوین، بر اشتغال‌زایی ایثارگران تاکید کرد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای که بین بنیاد و استانداری مبنی بر ایجاد شغل برای یک هزار و یکصد ایثارگر استان قزوین منعقد شده، گامی مهم در جهت رفع مشکل بیکاری این قشر معظم جامعه است و باید به همت همه مسئولان مربوطه، اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین به کارآفرینی اشاره کرد و افزود: باید اموری که کارآفرینی را در جامعه رونق می‌دهد، تسهیل یابد، زیرا این مهم می‌تواند بخش قابل توجهی از بیکاران را وارد بازار کار کند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند، گفت: اگر این فرهنگ به نحو مطلوبی بین قشرهای مختلف مردم گسترش یابد جامعه به اخلاق‌مداری خواهد رسید.

این مقام مسئول افزود: با ارتقای رشد ارزش‌های انسانی و اخلاقی در جامعه، بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی کمرنگ و برطرف خواهد شد، لذا تحقق این مهم ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را دوچندان می‌کند.

قبادی با اشاره به مشکلات اقتصادی نیازمندان گفت: به برکت فرهنگ ایثار است که امروز قشرهای مختلف مردم و حتی مدیران شرکت‌های خصوصی در کمک به این قشر حضور پررنگی دارند و مشارکت آنها در کمک‌های مومنانه، نمونه بارز این مطلب است.

گفتنی است: در این جلسه، مسئولان دستگاه‌های اجرایی جهت اجرای تفاهم‌نامه ایجاد شغل برای یک هزار و یکصد ایثارگر استان قزوین با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کردند.

در جلسه فوق، مقرر شد مسئولان دستگاه‌ها در عملیاتی کردن این تفاهم‌نامه اقدامات لازم را انجام دهند و طی جلسه آینده این اقدامات را تشریح کنند.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها