فرمانده بسیج اصناف و بازاریان تهران خبر داد:

10 میلیارد تومان کمک های مومنانه بسیج اصناف و بازاریان تهران

۱۱۴ سری جهیزیه زوج های نیازمند و ۲هزار بسته مواد غذایی کمک های مومنانه به همت خیرین و بسیج اصناف و بازاریان تهران در محل حوزه 327 سیدالشهدا(ع) کیانشهر بسته و بندی و برای اهداء به نیازمندان ارسال شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۷۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، همزمان با سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) چهارمین رزمایش کمک مومنانه با حضور مسئولان سپاه تهران، علما، خانواده معظم شهدا و بسیجیان، در محل حوزه 327 حضرت سیدالشهدا(ع) ناحیه مالک اشتر کیانشهر برگزار شد.

 «سرهنگ مجید طلوعی» فرمانده بسیج اصناف و بازاریان تهران در حاشیه مراسم آماده سازی و توزیع  مرحله چهارم کمک های مومنانه بسیج اصناف و بازاریان تهران بزرگ، گفت: در این مرحله 114 سری جهیزیه به  زوج های نیازمند و 2هزار بسته مواد غذایی کمک های مومنانه بین خانوار های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه برای تامین این اقلام حدود دو میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: از ابتدای برنامه کمک های مومنانه تا کنون بیش از 10 میلیارد تومان فقط از طریق بسیج اصناف و بازاریان تهران به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر کمک شده است که این مواسات و همدلی ادامه خواهد داشت و در ایام دهه مبارک فجر تا نوروز ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: 20تن آرد و یک کامیون شامل مواد غذایی و البسه و لوازم خانگی  تهیه شده است که هفته آینده به شهرهای کهنوج و جنوب رودبار واقع در جنوب کرمان ارسال می شود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار