گزارش تصویری/

تقدیر از مدافعان سلامت توسط سپاه نوشهر در هفته بسیج

در آغاز هفته بسیج، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با حضور در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان از پرستاران و نیرو‌های درمانی این بیمارستان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۵۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه نوشهر، در آغاز هفته بسیج، فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و تنی چند از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر با حضور در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان از پرستاران و نیرو‌های درمانی  این بیمارستان تجلیل کردند.


در این دیدار  سرهنگ پاسدار حسین جناسمی فرمانده ناحیه ضمن اهداء لوح سپاس مزین به کلام رهبر انقلاب در تجلیل از مدافعان سلامت، گفت: بسیج و سپاه نوشهر با همان روحیه انقلابی و بسیجی در کنار مدافعان سلامت آماده اجرای طرح‌ها و تدابیر ستاد مبارزه با ویروس منحوس کرونا است تا باری از دوش پرستاران، پزشکان و عوامل درمانی در سطح شهرستان نوشهر بردارد و به کمک هم بتوانیم از شرایط حساس فعلی هم سربلند بیرون بیاییم.

دکتر حسین زاده رییس بیمارستان نوشهر هم در ادامه نیز ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور فرمانده سپاه شهرستان و هیئت همراه، به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مقابله با موج جدید گسترش ویروس کرونا پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، مسئول دفتر نمایندگی، معاونت بهداشت و درمان، معاونت اجتماعی، مسئول بسیج جامعه زنان و چند نفر از پاسداران دیگر ناحیه مقاومت بسیج نوشهر نیز در کنار تعدادی از معاونین بیمارستان و شبکه بهداشت این شهرستان حضور داشتند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار