فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز خبر داد:

تکمیل پروژه‌های محرومیت زدایی و ادامه کمک مومنانه، عمده فعالیت‌های هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز، در تشریح برنامه‌های هفته بسج این ناحیه گفت: تکمیل پروژه‌های محرومیت زدایی و ادامه کمک مومنانه، عمده فعالیت‌های هفته بسیج است.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۶۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

سرهنگ عباس بنایی، فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار بسيج در شیراز، با تشریح برنامه های هفته بسج این ناحیه اظهار داشت: تکمیل پروژه های محرومیت زدایی و ادامه کمک مومنانه، عمده فعالیت های هفته بسیج است.

به گفته وی، افتتاح و بهره برداری از دو پروژه ساختمان پایگاه شهید مدد دوکوهک و سالن ورزشهای رزمی گویم، از طرح های عمرانی ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز برای رفع محرومیت از این ناحیه است.

بنایی از ادامه مبارزه با شیوع کرونا در پیک اخیر سخن گفت و تصریح کرد: در این راستا، در هفته بسیج، برگزاری تور سلامت و کمک به بیماران کرونایی را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز، ایستگاه مهربانی را از دیگر برنامه های هفته بسیج این ناحیه عنوان کرد که درآن بسته های بهداشتی توزیع می‌شود.

گشت بازرسی اصناف توسط بسیج اصناف، برگزاری کلاسهای روشنگری و عقیدتی در فضای مجازی، و طرح هر پایگاه یک خدمت، از برنامه های دیگر پیش بینی شده ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز در هفته بسیج است که بنایی از آن نام برد.

بنایی تصریح کرد: شاخصه برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری، کمک های مومنانه در راستایی پیشگیری و کمک به آسیب دیدگان ناشی از ویروس منحوس کرونا با حضور آمرین سلامت و توزیع بسته های معیشتی می باشد .

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این ایام با تشکیل کار گروه  فرهنگی جهت سرکشی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و استفاده از ظرفیت ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع از امنیت پایدار کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه 87 گروه جهادی تشکیل شده در این ناحیه در راستای مرمت و ساخت منازل محرومین، همچنین تهیه جهیزیه و ایجاد اشتغال فعالیت می نمایند، فعالیت خود را جدی تر از از گذشته در این هفته دنبال خواهند کرد.

بنایی تصریح کرد: این تعداد گروه جهادی تاکنون توانسته اند بیش از 12 میلیارد تومان در عرصه مبارزه با کرونا و محرومیت زدایی آورده داشته باشند و این را نعمت بزرگی برای پایداری روحیه ایثار و از خود گذشتگی دانستند.

وی در پایان از همه بسیجیان خواست که خدمت به هموطنان را جز وظایف اصلی خود بدانند و در این راستا از هیچ تلاشی جهت خدمت به مردم دریغ نکنند و همه ظرفیت های موجود را در  هفته بسیج بکار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار