فرمانده سپاه سلماس:

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در راس امور قرار گیرد

فرمانده سپاه سلماس گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در راس امور قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۰۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

 سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سلماس، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج از اولین روز تأسیس حافظ انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن بوده و در همین راستا در برابر تمامی تهاجمات داخلی و خارجی علیه نظام ایستادگی کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و محرومیت زدایی وارد عمل شده است، تا مشکلات کشور زودتر برطرف شود.

مدنی مهمترین مأموریت سپاه پاسداران و بسیج در کنار صیانت از انقلاب اسلامی را اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و جهش تولید  برشمرد و افزود: رهبر معظم انقلاب امسال را سال «جهش تولید » نامیدند و این به معنای اقدام جدی در خصوص اقتصاد مقاومتی  و تکیه بر تولیدات داخلی و قطع وابستگی به خارج است.

 وی ادامه داد: یکی از مهمترین مؤلفه های عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید احیای هرچه بیشتر تولیدات داخلی می باشد، که در این راستا سپاه پاسداران طی چند سال اخیر اقدامات شایسته ای در خصوص کمک به رونق تولیدات داخلی انجام داده است. 

 فرمانده سپاه سلماس در خصوص اقدامات صورت گرفته مبنی بر اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، گفت: در طول سال گذشته طرح های اقتصادی مقاومتی شامل کمک به افزایش تولید سیب توسط بسیج مهندسین، پرورش مرغ و دام سبک، ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و ... از جمله اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.

مدنی به اجرای رزمایش کمک مومنانه در چندین نوبت با مشارکت و همدلی بسیجیان و مردم نیکوکار استان اشاره کرد.

مدنی محرومیت زدایی از روستاها در قالب اردوهای طرح هجرت را یکی دیگر از اقدامات سپاه سلماس در سال گذشته و امسال  برشمرد و افزود: 200 نفر از دانشجویان و دانش آموزان بسیجی و بسیجیان پایگاه های محلات سلماس در طول سال گذشته اقداماتی در عرصه های بهسازی مدارس، خانه عالم، مساجد، احداث خانه بهداشت، سرویس بهداشتی و ساخت خانه محرومین در سطح روستاهای سلماس انجام داده اند.

  وی درخصوص اقدامات پیش بینی شده درسال جاری برای تحقق شعار سال، گفت: اقداماتی از جمله تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در روستاها با حضور پایگاه های بسیج، شورای اسلامی، دهیاری و نمایندگان کمیته امداد و جهادکشاروزی‌ و برگزاری رزمایش کمک مومنانه انجام گرفته است.

فرمانده سپاه سلماس انجام برنامه های فرهنگی در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن را یکی از اقدامات شایسته سپاه برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته، بیش از 500 نهضت روشنگری با موضوع استکبارستیزی، اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، سبک زندگی اسلامی، انتخابات و آسیب های اجتماعی توسط اساتید مجرب از سوی حوزه های مقاومت بسیج سپاه سلماس در سطح شهرستان برگزار شده است.

   وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کنونی الزامی دانست و تصریح کرد: در طول سال های گذشته چندین نفر از اقشار مختلف بسیج سلماس به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند.

مدنی ادامه داد: یکی از موضوعات نهضت های روشنگری آسیب های فرهنگی و اجتماعی ماهواره بر زندگی مردم بوده و در این راستا علاوه بر آگاه سازی مردم از آثار سوء ماهواره، طرح داوطلبانه تحویل ماهواره برای مردم مطرح شد و خوشبختانه در سال های  گذشته چندین دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه از مردم در سلماس اخذ شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار