طراحی نرم افزار مدیریت پایش سلامت توسط بسیجیان لرستانی

مسئول آموزش،توانمندسازی و کارآفرینی گفت: نرم افزار مدیریت پایش سلامت با هدف سازماندهی گروه های جهادی و تیم های نظارتی در بحث مبارز با بیماری کرونا توسط بسیجیان لرستان طراحی شده است.  
کد خبر: ۹۲۹۳۶۷۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بهرام بازوند اظهار داشت: بیمار یابی، مدیریت قرنطینه و مبارز میدانی با بیماری کرونا از اهداف و قابلیت های  نرم افزار مدیریت پایش سلامت است.
 
مسئول آموزش، توانمند سازی، و کارآفرینی بسیج سازندگی استان لرستان افزود: این نرم افزار به همت بسیجیان  استان برنامه ریزی و تولید شده است.
 
وی با اشاره به تفاهم نامه وزارت بهداشت و سازمان بسیج، گفت: در این راستا و همچنین در لبیک به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور گروه های جهادی و انقلابی  در میدان مبارزه با بیماری کرونا، پویش گروه های جهادی در راستای مقابله با بیماری کرونا آغاز شده است.
 
وی افزود: در این راستا گروه های جهادی در میدان مبارزه با بیماری کرونا، ضدعفونی اماکن عمومی، غربالگری و... یاری رسان مردم و شبکه بهداشت و درمان هستند.
 
مسئول آموزش، توانمند سازی، و کارآفرینی بسیج سازندگی استان لرستان خاطرنشان کرد: در راستای حضور گروه های جهادی  و تیم های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی استان در میدان مبارزه با بیماری کرونا، 500 دست لباس ( کاور) مناسب برای جهادگران استان توسط گروه های تولیدی بسیج سازندگی در سطح استان طراحی و تولید خواهد شد.

ارسال نظرات