خبرهای داغ:

۱۶۰۰ خودروی عموی بصورت رایگان در استان سمنان دوگانه سوز شدند

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از ثبت نام ۲۱۰۰ خودروی ناوگان عمومی در قالب طرح رایگان شرکت ملی پخش را تا به امروز در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۳۶۴۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
؟۱۶۰۰ خودروی عموی بصورت رایگان در استان سمنان دوگانه سوز شدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اکبر عرب عامری اظهار کرد: یکهزار و ۶۰۰ خودرو عمومی از مجموع ثبت‌نام کنندگان در طرح گازسوز کردن خودرو به صورت رایگان، گاز سوز شده اند.
وی خاطرنشان کرد: پنج کارگاه شامل سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود به این امر اختصاص داده شده است که صاحبان خودرو‌های عمومی در استان میتوانند پس از ثبت نام درسامانه www.gcr.niopdc.ir سامانه جهت احراز هویت و پلاک، کارگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
عربعامری ضمن تاکید به رعایت استاندارد‌های لازم در کارگاه‌ها و نظارت کامل اداره استاندارد بر کلیه مراحل تبدیل، به عملکرد و سرعت مطلوب استان سمنان در گاز سوز کردن خودرو‌های عمومی نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس مشخصات درج شده در حین ثبت نام خودرو‌هایی از استان‌های همجوار نیز متقاضی استفاده از این طرح در استان ما مشاهده می‌شود که خود نشان دهنده روند مطلوب استقبال از این طرح و حرکت به سمت مصرف این سوخت پاک می‌باشد.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از اجرای این طرح در خصوص مسافربر‌های شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی و مسافربر‌های بین شهری و روستایی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار