خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری ۶ سارق و کشف ۲۴ فقره سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۶ سارق و کشف ۲۴ فقره سرقت در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۳۳۳۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

دستگیری ۶ سارق و کشف ۲۴ فقره سرقت در ملایرسرهنگ محمد باقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد در سطح شهرستان ملایر این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماورین کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت و با انجام تحقیقات دقیق و گسترده و پیدا نمودن سرنخ‌های دقیق سرانجام مخفیگاه‌های متهمین شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی این توفیقات حاصل شد.

وی افزود: در همین ارتباط مامورین کلانتری ۱۱ تعداد دو نفر سارق قطعات داخل خودرو را با اعتراف به هشت فقره سرقت، مامورین کلانتری ۱۲ سارق منزل را با اعتراف به دو فقره سرقت، سارق یک دستگاه دوچرخه را با اعتراف به پنج فقره سرقت و کشف ۲۲۰ میلیون ریال اموال مسروقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در همین ارتباط مامورین کلانتری ۱۲ سارق قطعات داخل خودرو و منزل را به همراه ۱۲ گرم و ۵۰ سانت هروئین، ۵۵ سانت شیشه، دو گرم گل، ۱۳ جام شیشه‌ای پایپ و همچنین یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر، تعداد دو تیغه قمه، یک دستگاه موتور سیکلت دارای پلاک مخدوش و اموال مسروقه دیگری نظیر ضبط خودرو، ۲۵ عدد پلمب (بست) مربوط به ادراه آب و فاضلاب با شماره سریال‌دار، یک دستگاه لپ تاپ و یک دستگاه دوربین و کمربند کوهنوردی در مجموع به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال دستگیر کردند.

وی ابراز داشت: در ادامه مامورین این یگان نسبت به دستگیری سارقین سیم برق و موتورسیکلت که اقدام به سرقت تعداد پنج عدد باطری و ۱۵ متر سیم برق به ارزش ۵۰ میلیون ریال کرده بودند، شده و با تشکیل پرونده، هر ۶ متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سلگی با تقدیر از همکاری‌های مجدانه دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان، تصریح کرد: برخورد با سارقان سرسختانه در دستور کار مامورین انتظامی شهرستان ملایر قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار