خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
دبیر همایش علمی‌پژوهشی "فتح‌الفتوح" خبر داد:

تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی "فتح الفتوح" تا ۱۶ آذرماه

دبیر همایش علمی‌پژوهشی "فتح‌الفتوح" از تمدید مهلت ارسال مقالات به این همایش علمی-پژوهشی تا ۱۶ آذرماه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۳۱۴۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴

ایمان ایمانی‌فر، دبیر همایش علمی‌پژوهشی "فتح‌الفتوح" در گفت و گو با خبرنگار بسیج در شیراز، با اعلام تمدید  مهلت ارسال مقالات به همایش علمی-پژوهشی "فتح الفتوح" تا 16 آذرماه، از دریافت حدود 80 مقاله و 25 یادداشت علمی به دبیرخانه همایش خبر داد.

 گلایه مسئولین استانی در جلسات متعدد و ارتباط با نهادها و نیز درخواست‌های رسمی از دیگر استان‌ها برای تمدید مهلت شرکت و ارسال مقالات، عمده دلایلی بود که ایمانی فر به عنوان دلیل تمدید مهلت این همایش عنوان کرد و اظهار داشت:  به احترام مخاطبان و پژوهشگران تاریخ ارسال مقالات و یادداشت‌ها تا  16 آذرماه روز دانشجو تمدید شد.

وی با تأکید بر اینکه  این تاریخ مجدداً تمدید نمی‌شود، تصریح کرد: همایش فتح الفتوح یک با محور تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب اسلامی با زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از 24 مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس پژوهشکده و اندیشکده آرکا با تاکید بر این مهم که در سالیان اخیر تولید منابع علمی در حوزه علوم انسانی مغفول مانده است، افزود: یکی از نیازهای جامعه امروز جمهوری اسلامی ایران تولید منابع علمی معتبر در حوزه علوم انسانی است تا بتوان از این طریق نیاز جامعه امروز و جوانان نسل‌های آینده ایران اسلامی را برطرف کرد.

دبیر همایش علمی و پژوهشی فتح الفتوح یک گفت: مراسم اختتامیه این همایش پس از داوری آثار و همزمان با سالروز پیروزی جمهوری اسلامی ایران در 22 بهمن ماه است البته همزمان با اتمام این همایش شاهد افتتاحیه همایش فتح الفتوح 2 با موضوع محورهای اصلی تمدن‌سازی با تاکید بر فرهنگ، سیاست و اقتصاد هستیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار