خبرهای داغ:

برگزاری دورهمی مجازی داستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی درشاهرود

به مناسبت گرامیداشت بیست و هشتمین دوره، هفته کتاب و کتابخوانی به همت مؤسسه فرهنگی و هنری «خانه پلاک هفده شاهوار» دورهمی مجازی داستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۳۰۸۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
برگزاری دورهمی مجازی داستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی درشاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عصر امروز دورهمی مجازی داستان به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی به همت مؤسسه فرهنگی و هنری «خانه پلاک هفده شاهوار» برگزار شد.
رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در این رابطه گفت: نقـد یکـی از دسـتاورد‌های بزرگ تاریخ بشـری اسـت که قدمتی بسیار دارد که از زمـان آغـاز فعالیت‌های ادبـی و علمـی در دوران کهـن، تحلیـل و بررسـی ایـن آثـار نیز شـکل گرفتـه اسـت.
وی افزود: نقـد کوششـی مؤثـر و سـازمان‌یافته بـرای افزایـش شـناخت مناسـب و سـودمند اطلاعـات اسـت.
مهدیان، ادامه داد: بیست و هشتمین دوره، هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، با شعار «دانایی، مانایی» از ۲۴ لغایت ۳۰ آبان در سراسر کشور با هدف تعمیق فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز عطف توجه مردم به مقوله بسیار مهم مطالعه برگزار می‌شود.
مهرناز نوروزی، مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی و هنری «خانه پلاک هفده شاهوار» درباره این نشست گفت: مجموعه خانه پلاک هفده، از ابتدای تأسیس همواره برای خود مسئولیت و رسالت فرهنگی قائل بوده و همیشه نسبت به مقوله فرهنگ و هنر، نگاه بسیار جدی و حرفه‌ای داشته است که این مجموعه همواره سعی داشته تا به عنوان یک مکان در خور و شایسته هنرمندان شهرستان و منطقه باشد و برای رسیدن به این امر مهم، از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ایم
وی افزود: در این سلسله نشست‌های مجازی که با هدف ترویج ادبیات غنی فارسی در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا برگزار می‌شود بخش‌های برگزیده‌ای از آثار شاخص ادبی کشور با صدای گرم هنرمندان اجراء می‌شوند.
مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی و هنری «خانه پلاک هفده شاهوار» تصریح کرد: در واقع ما در این جلسات به دنبال موضوعی بیش از ایجاد انگیزه و تشویق هستیم و نگاه‌مان به برگزاری این نشست ادبی هم، به مثابه نوعی از تألیف است.
وی افزود:این نشست‌ها به دلیل برگزاری در فضای مجازی، یک جمع بسته نیست و به همه کنشگران ادبی، هنری و فرهنگی که به لزوم این گفتگو باور دارند برای حضور در این نشست‌ها، به گرمی "خوش‌آمد" می‌گوییم
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار