خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان:

تشکیل جامعه توحیدی نیازمند داشتن اندیشه بزرگ است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه برای تشکیل جامعه توحیدی باید اندیشه بزرگ داشته باشیم، گفت: تا زمانی که مانند شهید همدانی و شهید سلیمانی فکر نکنیم، نمی‌توانیم به سمت بزرگ شدن برویم.
کد خبر: ۹۲۹۳۰۵۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

تشکیل جامعه توحیدی نیازمند داشتن اندیشه بزرگ استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در آئین رونمایی از کتاب «بازمانده» خاطرات امامعلی مظاهری، اظهار داشت: ما انقلاب کردیم و این انقلاب ما اسلامی بود و اهدافی داشت و اما در مسیر این انقلاب با مشکلاتی مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه دو نوع نگرش به انقلاب اسلامی در جامعه وجود دارد، افزود: اولین نگرش این است که ما انقلاب کردیم که جمهوری اسلامی را تشکیل دهیم، جغرافیای ایران اسلامی یک هدف است و با این نگاه با ظلم و ستم مبارزه کرده و ساختارهای سیاسی آن شکل گرفته و باید با مشکلات کنار بیاییم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: نگرش دوم از انقلاب اسلامی این است که هدف آن والاتر از جمهوری اسلامی است و آن تشکیل حکومت جهانی اسلامی است که مبانی فکری آن اندیشه‌های امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی اگر مسئولین به فکر حکومت جهانی نباشند خائن و خطرناک هستند حتی اگر به مردم خدمت کنند، ابراز داشت: ما باید ببینیم برای تشکیل حکومت اسلامی تکلیف ما چیست.

سردار ظفری در خصوص حوزه فرهنگ تصریح کرد: حوزه فرهنگ دو حوزه منطبق و مرتبط باهم دارد، یکی حوزه تبلیغ و دیگری حوزه گفتمان است.

وی ادامه داد: در سه دهه قبل هرچه داشتیم در حوزه تبلیغ بود؛ نگاه ما باید نگاه بزرگی باشد و از طریق ولایت الهی بر کل جهان سیطره یابیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ابراز داشت: ما راهی جز اندیشه بزرگ نداریم تا جامعه توحیدی را تشکیل دهیم و تا زمانی که مانند شهید همدانی و شهید سلیمانی فکر نکنیم و اندیشه بزرگ نداشته باشیم، نمی‌توانیم به سمت بزرگ شدن برویم.

وی با بیان اینکه در این دانشگاه فرهنگیان می‌توان خیلی کارها انجام داد، گفت: تولید کردن کار تشکیلاتی است که علم، تکنولوژی و شیوه‌سازی تغییر در رفتارهای اجتماعی در این گونه مراسم‌ها ایجاد می‌شود؛ در حوزه فرهنگ، ادبیات و جریان سازی باید یک تفاهم‌نامه داشته باشیم.

در ادامه این مراسم از راوی و نویسنده کتاب «بازمانده» تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار