خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

اجرای طرح ابرار و آسفالت راه در ۱۰ روستای ملایر / امیدبخشی به مردم، وظیفه مهم دهیاران

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح ابرار و آسفالت راه حدود ۱۰ روستا تا سال آینده گفت: همه مدیران موظف هستند امکانات خود را برای رفع مشکلات موجود در روستاها پای کار بیاورند.
کد خبر: ۹۲۹۲۹۳۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴

اجرای طرح ابرار و آسفالت راه در ۱۰ روستای ملایر / امیدبخشی به مردم، وظیفه مهم دهیارانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در نشست بررسی مشکلات بخش سامن که با حضور بخشدار، دهیاران و شوراهای اسلامی بخش سامن برگزار شد، شرایط کنونی را از نظر معیشتی و اقتصادی برای مردم سخت قلمداد کرد و اظهار داشت: امیدبخشی به آنان به ویژه روستاییان در اولویت مهم برای دهیاران و شوراهای اسلامی و مدیران است.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط دفتر ما برای بررسی مسائل و مشکلات روستاها مستمر و جدی است، انشعاب غیرمجاز در روستاها و استفاده از آب شرب برای مصارف کشاورزی و سبزی‌کاری را عمده‌ترین مشکل برشمرد و ابراز داشت: مجوز لازم برای قرار گرفتن روستاها زیرپوشش آب و فاضلاب اخذ شده و طی چند سال آینده نباید هیچ روستای خودگردانی داشته باشیم.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به اجرای طرح ابرار و آسفالت راه روستایی حدود ۱۰ روستا تا سال آینده در راستای اجرای این طرح، تاکید کرد: همه مدیران موظف هستند امکانات خود را برای رفع مشکلات موجود در روستاها پای کار بیاورند.

وی گفت: با اجرای دو طرح گلخانه‌ای ۶۸ و ۵۲ هکتاری در ملایر و ورود شرکت سرمایه‌گذاری شستا و اتکا برای اجرای طرح‌های بزرگ دامداری، دو حوزه کشت گلخانه‌ای و دامداری این شهرستان در آستانه تحولی عظیم است که با تلاش دسته جمعی باید این تحول را سرعت بخشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات