روابط عمومی بسیج کارمندان استان سمنان خبر داد

دیدار مسئول بسیج کارمندان با مدیر گمرک استان سمنان

مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان به همراه داریوش جلالی مسول امور اقشار بسیج با علی سعدالدین مدیر کل کمرگ استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۹۲۷۷۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از سمنان : مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان به همراه داریوش جلالی مسول امور اقشار بسیج با علی سعدالدین مدیر کل کمرگ استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار مرتضی دهرویه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پایگاه مقاومت بسیج گمرک استان سمنان در فعالیت های سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان گفت: سپاه استان سمنان با توجه به شعارسال در خصوص جهش تولید با راه اندازی و تشکیل تیم های عارضه یابی در سطح استان و در دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی بسیاری از مشکلات و موانع موجود را برطرف نموده و بسیاری از موضوعات نیز حل و فصل گردیده است.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همچنین در خصوص فعالیت های مجموعه گمرک استان سمنان نیز افزود: با توجه به حواشی موجود در خصوص ترخیص کالا از گمرک به حمدالله استان سمنان با توجه به مدیریت مدیر کل محترم استان و همچنین همراهی مجموعه گمرک با توجه به رصدهای انجام شده هیچ گونه مشکلی را نداشته بلکه بسیاری از مشکلات موجود در راه صادرات کالا را برای بسیاری از واحدهای تولیدی در استان برطرف نموده که جای تقدیر و قدردانی دارد.
دهرویه همچنین در خصوص بحث کمک های مومنانه در استان سمنان نیز خاطر نشان ساخت: کمک های مومنانه و رزمایش مواسات اتحاد و همدلی ملت ایران در تمام عرصه ها را به معرض نمایش گذاشت. با توجه به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله الامام خامنه ای(مدظله) در خصوص برپایی کمک های مومنانه در کشور همه آحاد مردم در این موضوع لبیک گفته و از هیچ چیزی دریغ نکردند.
وی ادامه داد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان نیز در این عرصه به خوبی ایفای نقش نموده است. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده انشاا... در آینده ای نزدیک مجددا این اتحاد و همدلی در قالب رزمایش مواسات بار دیگر در قالب بسته های معیشتی، تهیه جهیزیه برای زوج های جوان، اشتغال زایی برای محرومین و کمک به آزادی زندانیان با جرایم غیر عمد به نمایش گذاشته خواهد شد.
در ادامه این دیدار داریوش جلالی مسول امور اقشار بسیج ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت مجموعه گمرک در خصوص فعالیت نیروی بومی در سطح استان گفت: یکی از مزیت های نیروهای بومی در سطح استان به ویژه در سطح مدیران، پیشرفت و رشد ادارات و ارگان های استان خواهد بود و ما می توانیم این مهم را در اداره کل گمرک استان به خوبی شاهد باشیم.
داریوش جلالی در خصوص شفاف سازی فعالیت ها در مجموعه های مختلف در جهت رفع موانع نیز افزود: با توجه به گزارشات موجود از مجموعه گمرک در راستای رفع موانع واحد های تولیدی در استان تقدیر و تشکر داریم. با توجه به حواشی به وجود آمده در سطح کشور یکی از ضروریات مهم در خصوص رفع این حواشی شفاف سازی فرآیند فعالیت در بخش های مختلف گمرک می باشد که می تواند بسیاری از مشکلات را نیز برطرف نماید.
در ادامه این دیدار علی سعدالدین مدیر کل گمرک استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از حضور و سرکشی مجموعه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان از گمرک استان در خصوص فعالیت گمرک های کشور با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر گفت: در حال حاضر کشور در نا جوانمردانه ترین تحریم های اقتصادی به سر می برد که مطمئننا با ایستادگی مردم و تدبیر مسئولین و رهنمودهای رهبری به مانند تحریم های گذشته نیز از این مسیر عبور خواهیم کرد. البته بسیاری از مشکلات جدای از تحریم ها با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری به سو مدیریت و بی تدبیری برخی از مسئولین نیز بر می گردد.
وی ادامه داد: اداره کل گمرک استان سمنان با توجه به ظرفیت های موجود این آمادگی را دارد که قوانین و مقررات موجود در خصوص صادرات و واردات کالا را به خوبی شفاف سازی نماید تا واحد های تولیدی در خصوص واردات و صادرات کالا دچار آسیب نگردند، چرا که در خصوص مباحث گمرکی بیش از 30 مجموعه درگیر هستند و باید با یکدیگر ارتباط داشته باشند.
علی سعدالدین همچنین در خصوص فعالیت سازمان بیسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در رزمایش مواسات نیز مطرح کرد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در رزمایش کمک های مومنانه به خوبی دستگاه های اجرایی را با یکدیگر هماهنگ نمود و این حرکت اتفاق خوبی بود که به فرمان رهبری انجام شد و مردم نیز به خوبی ایفای نقش نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار