بسیجیان روستای زارکوئیه گوسفندی را جهت سلامتی امام زمان (عج) ذبح نمودند

با همت بسیجیان و بانیان خیّر پایگاه مقاومت ثارالله زارکوئیه به نیت عقیقه برای سلامتی حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و دفع بلا و مصیبت‌ها خصوصا ویروس منحوس کرونا گوسفندی ذبح شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۳۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق:با همت بسیجیان و بانیان خیّر پایگاه مقاومت ثارالله زارکوئیه به نیت عقیقه برای سلامتی حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و دفع بلا و مصیبت‌ها خصوصا ویروس منحوس کرونا گوسفندی ذبح شد.
رضایی فرمانده پایگاه ثارالله زارکوئیه گفت: با همت بسیجیان و بانیان خیّر پایگاه مقاومت ثارالله زارکوئیه برای دفع بلا و مصیبت‌ها خصوصا ویروس منحوس کرونا، گوسفندی با مبلغ ۳۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال تهیه و با نیت عقیقه برای سلامتی حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف پس از گرداندن گوسفند به دور روستا توسط چند تن از بسیجیان ساکن روستا، گوسفند ذبح گردیده و پس از بسته بندی گوشت‌ها بین نیازمندان واقعی روستا و همچنین روستا‌های همجوار از جمله سنجدک، پرک، دُرند، کوشک، سید آباد و گزستان توزیع گردید.

فرمانده پایگاه زارکوئیه درادامه گفت:ان شاءالله خدا به حق همه خوبان و ائمه معصومین به تک تک بانیان این امر خدا پسندانه، خیر و عافیت دو دنیا عطا کند و در فرج مولایمان حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تعجیل فرماید؛ و شرّ این ویروس منحوس را از سر همه مردم دنیا کم کوتاه کند؛ و همه اموات بانیان این امر را مورد لطف و رحمت واسعه خود قرار دهد.
رضایی درپایان: از زحمات برادران بسیجی؛ حاج رضا برزگری، علی اصغر برزگری و حسین خارنگی به جهت همکاری‌های صمیمانه در همه موارد و مسائل روستای زارکوئیه به صورت ویژه تشکر نمود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار