خبرهای داغ:
طی مراسمی در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین انجام شد

تجلیل حجت الاسلام معبودی از قهرمانان ورزش باستانی و زورخانه ای کشور

حجت الاسلام معبودی: ورزش زورخانه ای انسان را مدام به یاد خداوند و اهل بیت می اندازد و این خود مقدس است.
کد خبر: ۹۲۹۲۲۶۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رییس هیئت ورزش باستانی و زورخانه ای استان قزوین به همراه نوجوانان این ورزش که جزو قهرمانان کشوری رشته باستانی می باشند به همت سازمان بسیج ورزشکاران در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین حضور یافتند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) گفت: ورزش روح آدمی را جلا می دهد و چه بسا ورزش زورخانه ای و باستانی که در آن مَنش پهلوانی پررنگ است در ساخت روح و روان موثر اثر است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: یکی از برکات خوب ورزش باستانی به یاد خدا بودن است، ورزشی که مداوم یاد ائمه اطهار و خداوند متعال سرلوحه ان است چه بسا آن ورزش تقدس بسیار بالایی دارد.

در ادامه امیر خسته وند رییس هییت ورزش باستانی و زورخانه ای استان قزوین ضمن اهداء شال کسوت ترویج فرهنگ پهلوانی به مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ، گفت: ۳۰ نفر نونهال و نوجوان قهرمان کشور در ورزش زورخانه ای استان فعالیت می کنند که ۹ نفر از این نوجوانان عضو ثابت تیم ملی ورزش زورخانه ای و باستانی هستند.

خسته بند عنوان داشت: روح پهلوانی و دلاور مردی در این ورزش موج می زند و فرزندان این ورزش دلاور مردانه تا پای جان در مقابل هجمه دشمنان خواهند ایستاد و میهن دوستی و یار انقلاب بودن مرام یک پهلوان است.

در پایان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اهداء لوح و هدیه یادبود از این قهرمانان ورزش زورخانه ای به نمایندگی از همه آنها تقدیر و تجلیل شد.

 

1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار