؛

تجلیل نمایندگان تهران از خانواده 4 شهید/دغدغه خانواده شهدا، مشکلات مردم است

چهار تن از نمایندگان مردم تهران، ری و شمیران درمجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار ری از خانواده های شهید سادات، شهید غفاری، شهید اسدی و شهید سرلک تجلیل به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۲۹۲۱۶۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرنگارسپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، فرماندار ری به همراه سید علی یزدیخواه، سید نظام الدین موسوی، سید محسن دهنوی و عبدالحسین روح الامینی چهار تن از نمایندگان مردم تهران، ری و شمیران درمجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع امین الله روستای حاجی آباد و امین آباد از خانواده های شهید سادات، شهید غفاری، شهید اسدی و شهید سرلک تجلیل به عمل آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه مسجد جامع امین الله در این مراسم اظهار داشت: اکثر مردم این منطقه بومی و کشاورز و از خانواده هایی مومن و متدین وولایی هستند. وی افزود: این روستا 37 شهید و 43 جانباز تقدیم انقلاب کرده اند اما هنوز منطقه ای محروم است که  از هر لحاظ شایسته تقدیر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسجد جامع امین الله به همت مردم علوی این منطقه از سال 90 در حال ساخت است که اکنون به مرحله نازک کاری رسیده و ضرورت دارد که مسئولان برای انجام امور فرهنگی برای تسریع در بهره برداری این مسجد مساعدت کنند.

اعضای مجمع نمایندگان تهران نیز اظهار داشتند: سیاست های کلی مجلس نیز توجه به اطراف و حاشیه های تهران است که ساکنان این مناطق   محروم ، وابسته و دلبسته نظام و انقلاب هستند . مساجد نیز پایگاه های فرهنگی است و حتما کمک می کنیم که با توسعه این مکان ها آسیب های اجتماعی کاهش یابد. در این مراسم پدر شهید سرلک نیز که دغدغه جوانان این منطقه را داشت، از مسئولان خواست نسبت به افزایش سرانه ورزشی با استفاده ازفضاهای موجود در حاشیه بیمارستان رازی امین آباد وسایر فضاها نسبت به ساخت فضاهای فرهنگی و ورزشی تلاش کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار