خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین

دستگیری سارق حرفه ای با 31 فقره سرقت در شهرستان البرز

سردار حاجیان از دستگیری سارق سابقه دار داخل خودرو و منزل با 31 فقره سرقت در شهرستان البرز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۲۰۳۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، سردار مهدی حاجیان با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو و سرقت منزل در سطح شهرستان البرز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي، موفق شدند يك نفر سارق حرفه‌ای سابقه دار را شناسايي و پس از هماهنگی قضایی در یک اقدام ضربتی وی را در مخفيگاهش دستگير و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار حاجیان با بیان اینکه این سارق حرفه ای در بازجویی های انجام شده به 20 فقره سرقت داخل خودرو و 11 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان البرز اعتراف کرده، اذعان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه سارقان برای رسیدن به خواسته خود از هر فرصتی استفاده می کنند از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از سرقت، استفاده از تجهیزات ایمنی خودرو و سیستم های حفاظتی منزل و اماکن خصوصی را یک امر ضروری تلقی کرده و در صورت مشاده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.
/پ30۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار