تخلفات کرونایی ادارات خرم‌آباد گزارش شد

فرماندار خرم‌آباد گفت: گزارش هایی از تخلف برخی ادارات شهرستان مبنی بر پذیرفتن ارباب رجوع بر خلاف مصوبه ستاد مدیریت کرونا دریافت شده است.
کد خبر: ۹۲۹۱۹۴۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  جعفر طولابی در جمع خبرنگاران افزود: نظارت میدانی تیم ارزیابی این مرکز بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادارات تداوم دارد و تخلف برخی از آنها نیز منجر به صدور تذکرهایی شده است.

وی نحوه رفتار مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی را مهمترین عامل کاهش شیوع کرونا دانست و اظهار داشت: تیم ارزیابی فرمانداری خرم آباد با حضور در ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک ها و مراکز آموزشی شهرستان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس و اجرای دقیق مصوبات ستاد مدیریت کرونا را بررسی می کند.

فرماندار خرم‌آباد رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در بسیاری از ادارات مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: برخی نهادها به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان و یا پذیرش ارباب رجوع تذکر گرفته‌اند.

طولابی ادامه داد: همکاری شهروندان، روسا و کارمندان ادارات، بانک ها، مراکز آموزش عالی و دوایر دولتی که با وجود کاستی ها، دولت را در کنترل ویروس کرونا یاری می دهند قابل تقدیر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار