خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد؛

مشارکت ۱۰ هزار حامی در طرح محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار حامی در طرح اکرام محسنین مشارکت دارند و به دو هزار و ۸۷۳ فرزند تحت حمایت خود کمک می کنند.
کد خبر: ۹۲۹۱۸۴۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  مهرعلی حق گویان در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان قزوین از دو خانواده نیازمند که در قالب طرح مفتاح الجنه برگزار شد، بیان کرد: مفتاح الجنه عنوان طرحی است که براساس آن از خانواده های نیازمند بازدید و دلجوئی به عمل می آید.

وی ادامه داد: در طرح مفتاح الجنه حامیان با خانواده های نیازمند آشنا و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع پیش روی آنها قرار می گیرند در نتیجه امکان رفع این مشکلات و موانع میسر می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر حامیان نیک اندیش در قالب دو طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند را برعهده دارند.

وی افزود: در طرح اکرام ایتام، فرزندانی مورد حمایت قرار می گیرند که از نعمت پدر یا پدر و مادر محروم هستند ولی در طرح اکرام محسنین فرزندانی مورد حمایت قرار می گیرند که اگرچه از نعمت پدر بهره مند هستند ولی به دلایل مختلفی از قبیل بیماری و ناتوانی پدر دچار مشکلات عدیده اقتصادی هستند .

حق گویان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار حامی در طرح محسنین مشارکت داشته و به دو هزار و ۸۷۳ فرزند تحت حماتی کمک می کنند.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهارکرد: خدمت به محرومان امری ارزشمند و در میان اعمال عبادی، از برجستگی خاصی برخوردار است.

حجت الاسلام نور اله قدرتی یادآورشد: اقدام کمیته امداد امام (ره) بستر خدمت را برای ما تسهیل کرده از این رو ما افتخار می کنیم در این عرصه در کنار امدادگران باشیم.

لازم به ذکر است در این دیدار ها به دانش آموزان دو خانواده مورد بازدید تبلت دانش آموزی جهت بهره مندی از آموزشهای غیر حضوری ، اهدا شد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار