مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

سازمان بسیج ورزشکاران نقطه قوت ما می باشد

سید محمد طباطبایی گفت: سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان از بدنه اداره کل ورزش و جوانان محسوب می شود.
کد خبر: ۹۲۹۱۸۲۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

سازمان بسیج ورزشکاران نقطه قوت ما می باشد
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در دیدار با دکتر مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور به ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل پرداخت که می توان به تدوین سند راهبردی ورزش استان، برنامه ریزی در تکمیل پروژه های ورزشی بر اساس سند آمایش سرزمین، تشکیل کارگروه باشگاه‌های حرفه‌ای، تشکیل کارگروه اقتصادی، تعالی سازمانی ورزش، طرح قامت سنجی روستائیان و... اشاره کرد.
وی با بیان اینکه سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان را به عنوان یک نقطه قوت نگاه می کنیم، افزود: این سازمان را به عنوان فرصت نمی بینیم چراکه سازمان بسیج ورزشکاران از بدنه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان محسوب می شود.
سید محمد طباطبایی ادامه داد: تعامل و همراهی خوبی با سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در حوزه های مختلف داریم، به طور مثال در حوزه جوانان دو برنامه تلویزیونی برای شبکه استانی اصفهان داریم که اگر این برنامه های تلویزیونی مفید واقع شدند با اخذ مجوز به صورت ملی نیز پخش خواهند شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان به احداث بیش از 400 خانه ورزش روستایی در استان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت:
این خانه های ورزش با همکاری هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان به بهره برداری رسیده و ان شاالله در دهه مبارک فجر 20 خانه ورزش روستایی افتتاح خواهد شد.
وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: تعاملات بسیار خوبی بین اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران می باشد که نمونه‌های عینی آن مشارکت در کمک رسانی به هموطنان زلزله زده و سیل زده، اجرای طرح همت مومنانه و... بوده است.
وی ادامه داد: به منظور پاسداشت یاد شهدای ورزشکار استان اصفهان یادواره های متعددی با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان برگزار کردیم، همچنین در حوزه فرهنگ پهلوانی امسال به دلیل بیماری کرونا، برای نخستین بار در کشور ویژه برنامه روز فرهنگ پهلوانی با حضور مرشدان و باستانی کاران به صورت سیار در سطح شهرستان اصفهان برگزار شد.
وحید رجبی با اشاره به پرداخت وام توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به باشگاه داران در دوران کرونا و تعطیلی باشگاه ها گفت: این اقدام جامعه ورزش را امیدوار کرده است که مسئولین ورزش استان اصفهان دغدغه باشگاه داران را دارند، درخواست داریم سازمان بسیج ورزشکاران کشور در جلسات مشترک با وزارت ورزش و جوانان نیز بر حمایت از صدور اجازه فعالیت های ورزشی به عنوان یک عامل مهم و تاثیرگذار در افزایش سطح ایمنی و سلامتی بدن با رعایت دستورالعمل‌ها تاکید کند تا شاهد تعطیلی اماکن ورزشی و باشگاه ها نباشیم.
گفتنی است در این دیدار هاشمی مسئول روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران کشور و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات