خبرهای داغ:
معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام(ره) استان قزوین

توزیع ۲۰هزار بسته بهداشتی در قالب «پویش احسان سلامت» توسط ستاد اجرای فرمان امام(ره)

حبیبی گفت: ۲۰ هزار بسته بهداشتی و ضد عفونی کننده در مناطق قرمز و پر خطر در بین افراد بی بضاعت استان قزوین طی هفته جاری توزیع می شود.
کد خبر: ۹۲۹۱۸۲۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

جواد حبیبی معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام(ره) استان قزوین در همین راستا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به هدف راه‌اندازی این پویش بیان کرد: هدف از اجرای این پویش، تأمین اقلام بهداشتی نظیر ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده و مواد شوینده برای مردم مناطق محروم، گروه های پرخطر و بیماران کرونایی می باشد.

حبیبی اظهار کرد: به میزان مشارکت جامعه، سرمایه این پویش نیز افزایش می یابد و کلیه کمک‌های جمع آوری شده و اقلام بهداشتی توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم و کم برخوردار و نقاط هدف به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام(ره) عنوان کرد: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و نیاز بیش از پیش جامعه به اقلام بهداشتی، توسط گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین، ۲۰ هزار بسته بهداشتی و ضد عفونی کننده در مناطق قرمز و پر خطر در بین افراد بی بضاعت و کم درآمد طی روزهای آتی توزیع می شود.

حبیبی گفت: با توجه به نیاز روزافزون کشور به محصولات بهداشتی به ویژه ماسک و محلول ضدعفونی و بوجود آمدن مافیای فروش که موجب افزایش قیمت این محصولات در بازار مصرف شده بود، ستاد اجرایی فرمان امام اقدام به ایجاد سایت«هست اینجا» جهت تهیه و توزیع محصولات بهداشتی زیر قیمت مصوب بازار نمود که عموم مردم می توانند جهت تهیه این اقلام با قیمت مناسب با ثبت نام در این سایت محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار