فرمانده سپاه کربلا در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مازندران:

جهاد رسانه‌ای صداوسیمای مرکز مازندران در ترویج فرهنگ شهدا قابل تقدیر است

فرمانده سپاه کربلا در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مازندران گفت :جهاد رسانه‌ای صداوسیمای مرکز مازندران در ترویج فرهنگ شهدا قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۹۱۶۳۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
جهاد رسانه‌ای صداوسیمای مرکز مازندران در ترویج فرهنگ شهدا قابل تقدیر است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار مسلمی فرمانده سپاه کربلا بهمراه معاونین ستاد سپاه کربلا صبح امروز در نشست صمیمی با دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مازندران و مدیران این مرکز، با اشاره به اینکه امروز همه کشور‌های دنیا در حوزه قدرت نرم مولفه‌هایی را مد نظر دارند، گفت: کشور‌ها برای قدرت نرم خود مولفه‌های جدیدی را شناسایی کردند تا با بهره گیری از آن، کشور خود را در مقابل تهدیدات صیانت کنند.

سرهنگ پاسدار مسلمی بسیج را قدرت نرم نظام اسلامی دانست و افزود: یکی از نقاط اتکال نظام اسلامی، قدرت مردمی است که در بسیج متبلور شده است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه بسیج و بسیجی بودن قائل به داشتن کارت عضویت بسیج نیست، اضافه کرد: هرکسی که تعلق خاطری به نظام و انقلاب اسلامی دارد بسیجی است.
 
جهاد رسانه‌ای صداوسیمای مرکز مازندران در ترویج فرهنگ شهدا قابل تقدیر است
سرهنگ پاسدار مسلمی با تصریح بر اینکه خیلی از کشور‌های منطقه با الگوبرداری از الگوی بسیج، در حال بهره گیری از این قدرت نرم هستند، خاطرنشان کرد:نظام اسلامی با همین مولفه‌های قدرت، الگوی بسیاری از کشور‌ها شده است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه برخی در داخل کشور خواسته یا ناخواسته در حال تخریب قدرت نرم نظام، مثل قدرت رسانه ملی هستند، گفت: رسانه ملی جمهوری اسلامی جایگاه خاصی در سطح ملی و محلی دارد چرا که مبتنی بر سیاست‌های رهبری و در تراز انقلاب اسلامی است و این وجه تمایز این سازمان با ارگان‌های دولتی دیگر است.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه به وجه مشترک سپاه و صداسیما، اشاره کرد و افزود: افتخار می‌کنیم در راهی که مقام معظم رهبری آن را ترسیم کردند، حرکت می‌کنیم، چرا که مصونیت و ماندگاری و تجلی قدرت ما بواسطه همین وجه امتیاز است لذا همه ما چه در سپاه و چه در رسانه ملی باید تلاش خود را برای اجرای منویات معظم له بکار بگیریم و مبتنی بر افقی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند، حرکت کنیم.
 
جهاد رسانه‌ای صداوسیمای مرکز مازندران در ترویج فرهنگ شهدا قابل تقدیر است
فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش شبانه روزی صداوسیمای مرکز مازندران، گفت: تلاش صداوسیمای مازندران که به صورت هوشمندانه و دقیق افکار عمومی را به سمت واقعیت نظام سوق میدهد، قابل تحسین است.

سرهنگ پاسدار مسلمی با اشاره به انعکاس خوب برنامه‌های کمک‌های مومنانه، هفته دفاع مقدس، مقابله با کرونا در شبکه مازندران، خاطرنشان کرد:دغدغه‌های مدیر کل صداوسیمای مازندران دربسیاری از مسائل استان قابل تقدیر بوده و این نشان دهنده دغدغمند بودن دکتر ابراهیمی برای ارزش‌های انقلابی است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به هم افزایی بین سپاه و صداوسیما اشاره کرد و یادآور شد: با هم افزایی این دو دستگاه انقلابی می‌توان اثرگذاری بیشتری در راستای تقویت ارزش‌ها و اعتقادات در جامعه داشت و جلوی بسیاری از ناهنجاری‌ها را در سطح جامعه گرفت، چرا که بخاطر شرایط اقلیمی و فضای توریستی مازندران قطعا باید کار‌های رسانه‌ای بیشتری برای خنثی سازی طرح‌های دشمنان انجام داد.

سرهنگ پاسدار مسلمی با تصریح بر اینکه هرچه کار‌ها بین سپاه و صداوسیما هماهنگ‌تر باشد، یکصدایی برای پیش برد اهداف انقلاب بیشتر می‌شود، اضافه کرد: صداوسیمای مرکز استان با جهاد رسانه‌ای خود در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین با نهادینه کردن فرهنگ جهادی در حوزه مقابله با کرونا، نقش اثرگذاری را ایفا کرده است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که دشمن با برنامه‌های خود سعی در ناامیدکردن مردم از مدل نظام اسلامی ایران را در سر دارد، تصریح کرد: دشمن تلاش خود برای ضربه زدن به دو مولفه مردم و روحانیت به کار گرفته است لذا باید همه توان خود را بکار گرفت تا دشمن به اهداف خود نرسد.
 
جهاد رسانه‌ای صداوسیمای مرکز مازندران در ترویج فرهنگ شهدا قابل تقدیر است
در ادامه این نشست نیز دکتر هادی ابراهیمی با قدردانی از سرهنگ پاسدار دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا گفت: با توجه به سابقه عملکردی دکتر مسلمی در سپاه استان کرمان، ان شاء الله باید شاهد درخشش بیش از پیش بسیج در استان مازندران باشیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران در ادامه به تعامل بسیار خوب صداوسیما با سپاه کربلا اشاره کرد و افزود:سپاه و صداوسیما، مسئولیت‌های مشابه‌ای در نظام اسلامی دارند. همان طور که سپاه برای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی کار جهادی می‌کند، صداوسیما هم به عنوان یک دانشگاه عمومی است که برای نشر ارزش‌های انقلاب و ترویج فرهنگ اسلام ناب فعالیت می‌کند.

دکتر ابراهیمی با تاکید بر اهداف مشترک صداوسیما و سپاه اضافه کرد: هرجا هم افزایی بین نیرو‌های انقلابی بیشتر شد، کار برای انقلاب با سرعت بیشتری پیش رفت، لذا جلسات هم اندیشی و هم افزایی دستگاه‌های انقلابی، جمهوری اسلامی را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی کمک خواهد کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران در ادامه رسانه ملی را ظرفیت عظیمی برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد:با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در بحث گرانی‌ها و تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه توسط فرمانده کل سپاه برای مبارزه با فساد، صداوسیمای مرکز مازندران آماده همکاری با سپاه کربلا و دستگاه‌های ذیربط برای مبارزه با فساد می‌باشد.
 
در پایان این نشست ، از تلاش ها و فعالیت های رسانه ای و جهادگونه صدا وسیمای مرکز مازندران در ایام کرونا، و نیز انعکاس برنامه های بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان با اهدای لوح زرینی به مدیر کل صداوسیمای مرکز مازندران توسط فرمانده سپاه کربلا قدردانی شد.
 
جهاد رسانه‌ای صداوسیمای مرکز مازندران در ترویج فرهنگ شهدا قابل تقدیر است
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار