خبرهای داغ:

از بازگشت خیاطی دچار حریق شده به چرخه تولید تا کمک به درمان بیماران در سمنان

در سفر رئیس کمیته امداد به استان سمنان، مصوبات وی در این سفر ازجمله بازسازی کارگاه خیاطی دچار حریق شده، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به طرح‌های اشتغال، کمک به درمان مددجویان و سایر موارد حمایتی بود که محقق شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۵۱۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
از بازگشت خیاطی دچار حریق شده به چرخه تولید تا کمک به درمان بیماران در سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در سفر دوروزه رئیس کمیته امداد به استان سمنان ضمن افتتاح پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اشتغال، در دیدار و دلجویی از خانواده تحت حمایت کمیته امداد، مصوباتی صورت گرفت.
وی تصریح کرد: توجه به بازدید رئیس کمیته امداد از طرح اشتغال کارگاه تولید لباس‌های بیمارستانی که مجری طرح بیش از ۱۲ نفر را مشغول به کارکرده بود، تسهیلات مجدد ۴۰ میلیون تومانی پرداخت و با معرفی و ب. کارگیری هر مددجو مجری طرح ۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی جدید دریافت می‌کند.
شهرستان گرمسار کمک به هزینه درمان بیمار صعب‌العلاج خانوار و باقیمانده وام بانکی این خانواده به مبلغ ۱۲ میلیون تومان توسط این نهاد حمایتی تسویه و ۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای راه‌اندازی طرح اشتغال شیرینی خانگی پرداخت شد و به فرزند این خانواده یک تبلت اهدا شد.
وی یادآور شد: در بازدید از منزل فرزندان نخبه تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شاهرود علاوه بر اهدای لوازم‌خانگی و لوازم الکترونیکی برای فرزندان این خانواده، بدهی اقساط معوقه این خانواده تحت حمایت تسویه شد.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: در ادامه سفر به شهرستان سمنان و بازدید از منزل مددجوی بیمار صعب‌العلاج و کمک‌هزینه بیمار تقبل شد.
کارگاه خیاطی دچار حریق شده به چرخه تولید بازگشت
سیده فاطمه تقوی با اشاره به بازدید از طرح اشتغال شهرستان سمنان که دچار آتش‌سوزی شده بود اظهار داشت: با حمایت رئیس کمیته امداد، دستور به بازسازی کارگاه خیاطی و خرید دوباره دستگاه‌های چرخ‌خیاطی و ورود به چرخه تولید صادر شد.
کمک بلاعوض ۸۰ میلیون تومانی که در سرفصل‌های نمای کامل ساختمان، برق‌کشی مجدد، تهیه درب کرکره و از آنجایی واحد مسکونی در طبقه‌ی فوقانی ابن کارگاه قار داشت و دچار آسیب شده بود مرد شد.
تهیه ۴۰ میلیون تومان در قالب خرید چرخ خای خیاطی باهدف توسعه کارگاه در حال پی‌جویی است...
شایان‌ذکر است، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارشنبه و پنجشنبه ۲۹ و ۳۰ مردادماه به استان سمنان سفر کرد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار