فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع):

مسائل داخلی و اقتصاد کشور ربطی به دلار و نظام کاملاً وحشی آمریکا ندارد/ با تمام فشارها شاهد استحکام درونی ملت و نظام انقلابی هستیم

دشمنان تمام حیله گری را انجام دادند که سال ۸۸ کشور ما را به هم بریزند سعی کردند که تا قبل از انتخابات ایرانی اسلامی با مشکلات روبرو بشود ؛ لحظه ای که ترامپ دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرد...
کد خبر: ۹۲۹۱۴۹۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

به گزارش  خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج،  ساختمان سپاه پانزده خرداد قرچک با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام استان تهران ، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه قرچک ، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین افتتاح گردید ؛ سردار حسن زاده در این مراسم اظهار داشت : روز به روز با تمام فشارها شاهد استحکام درونی ملت و نظام و کشور انقلابی هستیم  و همینطور به موازات شاهد فروپاشی نظام غرب هستیم.

مسائل داخلی و اقتصاد کشور ربطی به دلار و نظام کاملاً وحشی آمریکا ندارد/ با تمام فشارها شاهد استحکام درونی ملت و نظام انقلابی هستیم

 

سردار حسن زاده گفت : موضوعاتی که در آمریکا رقم میخورد خیلی ها این اتفاقات را به مسائل داخلی کشورمان گره زده اند. وی افزود: اقتصاد ما ربطی به دلار آمریکا ندارد و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند هر کسی رئیس جمهور آمریکا باشد در مواضع اصلی ما تغییری ایجاد نمی شود آنها یک نظام کاملاً وحشی را ایجاد کردند و در رابطه با خودشان یک نظام کاملاً ناعادلانه را ایجاد کردند.

 فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام استان تهران بیان کرد : رئیس جمهوری که  خودش را خیلی برجسته توانمند و قدرتمند می دانست و کشور خودش را به عنوان کشور پیشرفته معرفی می کرد؛ اعتراف کرد   که نظام آمریکا یک نظام فاسد است.

 وی افزود : امروز با رفتار خودشان و با اعترافات صریح خودشان جهان را از زشتی و فساد درونی نظام این سیستم آگاه می کنند.

سردار حسن حسن زاده تصریح کرد : اتفاقاتی که امروز شاهد هستیم به برکت اسلام به برکت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و به برکت خون شهدای مدافع حرم به برکت   ذره ذره پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد : دشمنان تمام حیله گری را انجام دادند که سال ۸۸ کشور ما را به هم بریزند  سعی کردند که تا قبل از انتخابات   ایرانی اسلامی با مشکلات   روبرو بشود ؛  لحظه ای که ترامپ دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرد در واقع دستورع خودش را امضاء کرد.

فرمانده سپاه استان عنوان کرد : روز به روز با تمام فشارها شاهد استحکام درونی ملت و نظام و کشور انقلابی هستیم  و همینطور به موازات شاهد فروپاشی نظام غرب هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار