خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز قزوین

آمادگی ۵۰ گروه جهادی در مقابله با بیماری کرونا در شهرستان البرز

سرهنگ طاهرخانی گفت: ۵۰ گروه جهادی مبارزه با کرونا و ۳ گروه جهادی آمران سلامت آماده ارائه خدمات و انجام مأموریت محوله در بحث حفظ سلامت همشهریان محترم هستند و بخشی از این گروه ها فعالیت خود را آغاز کرده اند.
کد خبر: ۹۲۹۱۳۲۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

آمادگی ۵۰ گروه جهادی در مقابله با بیماری کرونا در شهرستان البرز

سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به آغاز فعالیت گروه های جهادی و قرارگاه پدافند زیستی این شهرستان بیان کرد: دس از شیوع ویروس کرونا و تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل سپاه و تشکیل قرارگاه پدافند زیستی، فعالیت گروه های جهادی شهرستان البرز نیز آغاز شد.

وی گفت: این فعالیت ها در قالب گروه های جهادی، بسیج سازندگی و همه نیروهای جبهه انقلاب بود که فعالیت‌های خود را در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس انجام دادند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اظهار کرد: اکنون در مرحله دوم فعالیت این قرارگاه و نیز در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در بحث حضور گروه های جهادی، بار دیگر فعالیت گروه های جهادی در دو بخش آمران سلامت و گروه های جهادی جهت گندزدایی سطح شهر آغاز شده است.

سرهنگ طاهرخانی گفت: در همین راستا 50 گروه جهادی مبارزه با کرونا و ۳ گروه جهادی آمران سلامت آماده ارایه خدمات و انجام مأموریت محوله در بحث حفظ سلامت همشهریان محترم هستند و بخشی از این گروه ها فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی گفت: فراگیری ویروس کرونا، با توجه به تهدیدهای موجود در بحث سلامت، هماهنگی و همدلی بسیار زیبایی را در نمایان کرده و از همان ابتدای امر شاهد آن بودیم که همه دستگاه ها در کنار یکدیگر پای کار آمدند.

سرهنگ طاهرخانی گفت: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، تولید و توزیع ماسک و لباس بیمارستانی، فعال سازی کارگاه های تولید ماسک، توزیع بسته های معیشتی، توزیع غذای گرم به دست نیازمندان، تولید و توزیع مواد ضدعفونی از مهمترین اقدامات قرارگاه پدافند زیستی شهرستان البرز بوده و بخشی از این فعالیت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار