خبرهای داغ:
مسئول مجازی حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار خبر داد

برگزاری کلاس‌های سواد رسانه توسط حوزه فاطمه الزهرا(س) بهار

مسئول مجازی حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار از برگزاری کلاس‌های سواد رسانه به صورت دوره‌ای با حضور فعالان مجازی پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۱۱۳۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

برگزاری کلاس‌های سواد رسانه توسط حوزه فاطمه الزهرا(س) بهارقاسملو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برگزاری کلاس‌های سواد رسانه اظهار داشت: با توجه به لزوم آشنایی بسیجیان با فضای مجازی و فعالیت موثر در این فضا جلسات آموزشی ، بصیرتی در این زمینه به صورت دوره‌ای دو بار در ماه با حضور فعالان مجازی پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسات سعی شده از مدرسان فضای مجازی و اساتید شهرستانی که دوره‌های مجازی را گذرانده‌اند بهره‌مند شویم تا از معلومات آنها استفاده کنیم.

مسئول مجازی حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار ابراز داشت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و برنامه‌های اندروید، آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی و نفوذ دشمن در شکل گرفتن هویت‌های جوانان و نوجوانان با الگوی غربی؛ امروز آموزش در راستای استفاده و بهره‌مندی درست از فضای مجازی ضرورت دارد.

وی با اشاره به تلاش دشمن به شبه‌افکنی در فضای مجازی و سعی در تسخیر ذهن‌ها و ایجاد تشویش در اذهان عمومی دارد و گفت: این جلسات و روشنگری و آگاهی بخشی در این زمینه‌ها باید به صورت آگاهانه برای همه سطوح به خصوص نوجوانان برگزار شود.

قاسملو تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم نقش موثری در حوزه مجازی ایفا کنیم باید سطح اطلاعات خود را بالا ببریم و خانواده‌ها باید همراه فرزندان در این فضا باشند و آنها را در این فضا تنها نگذارند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار