خبرهای داغ:

حضور نماینده شاهرود و میامی در مجلس در منزل اولین شهید مدافع سلامت شهرستان شاهرود

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس در منزل شهید حبیب ذاکریان، اولین شهید مدافع سلامت شهرستان شاهرود حضور یافت.
کد خبر: ۹۲۹۱۱۱۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی‌اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با حضور در منزل شهید حبیب ذاکریان، اولین شهید مدافع سلامت شهرستان شاهرود با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.
خانی ضمن ابراز همدردی در غم از دست دادن این شهید بزرگوار گفت: دکتر ذاکریان از خدمتگزاران عرصه سلامت، مخلصانه در این کارزار شیوع بیماری به کمک مردم شتافت و با جانفشانی و ایثار به مقام والای شهادت نائل شد.
وی افزود: روحیات و صفات فاضله این شهید مدافع سلامت، زبانزد همه مردم بود و متأسفانه ما یکی از پزشکان و متخصصان بسیار فعال و بااخلاق را از دست دادیم.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غم از دست دادن ایشان برای همه مردم شاهرود دشوار است، ولی این مسئله برای خانواده و بیشتر از همه همسر آن بزرگوار سخت بوده که از خداوند منان برای ایشان طلب صبر و تحمل داریم و خدمتشان عرض می‌کنیم که در این شهر احساس تنهایی و غربت نکنید چرا که مردم عزیز و خونگرم شاهرود همیشه قدردان حماسه‌سازی و رشادت‌های افتخارآفرینان خویش هستند.
حضور نماینده شاهرود و میامی در مجلس در منزل اولین شهید مدافع سلامت شهرستان شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار