خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه شاهرود،

برگزاری مراسم ترحیم مجازی مرحوم سرهنگ پاسدار رضا فدایی

در گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی انقلابی مرحوم سرهنگ پاسدار رضا فدایی معاونت سیاسی سپاه نینوا استان گلستان، مراسم ختم مجازی به همت سپاه ناحیه شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۹۱۰۱۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بانهایت تاسف وتاثر برادربسیجی انقلابی سرهنگ پاسدار رضا فدایی معاون سیاسی سپاه نینوا استان گلستان جان به جان آفرین تسلیم کرد.
به همین مناسبت مراسم ختم مجازی امشب پنجشنبه ۱۵ آبان‌ماه از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۲ با سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضوی مرتضوی و قرائت قرآن و مداحی علی احمدی در لینک http://video.nasraa.ir/rjbsvclnrp۰k/ به همت مرکز فضای مجازی سپاه ناحیه شاهرود برگزار می‌شود.
خبرگزاری بسیج استان سمنان این مصیبت دردناک را خدمت خانواده و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز از دست رفته علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.
لازم به ذکر است سرهنگ پاسدار رضا فدایی در متولد منطقه کالپوش شهرستان میامی بود که دوران خدمت مقدس پاسداری از سپاه ناحیه شاهرود و فرماندهی حوزه‌های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص)، علی بن ابیطالب (ع)، نجف اشرف آغاز کرد و مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود و معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود را پذیرفت و در ادامه مدتی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان و معاونت سیاسی سپاه استان سمنان را عهده دار و در ادامه به استان گلستان نقل مکان کرد و معاونت سیاسی سپاه استان گلستان را بر عهده داشت.
این بسیجی انقلابی از اساتید دانشگاه‌های شاهرود و از کارشناسان مسائل سیاسی بودند.
برگزاری مراسم ترحیم مجازی مرحوم سرهنگ پاسدار رضا فدایی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار