امام جمعه شهرستان عباس آباد:

با قدرت ایمان و وحدت می توان در مقابل طاغوت ایستاد

امام جمعه شهرستان عباس آبادگفت: با توکل به قدرت ایمان و وحدت و همدلی، می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد و استعمار و استکبار را به خاک مذلت افکند.
کد خبر: ۹۲۹۰۹۲۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
با قدرت ایمان و وحدت می توان در مقابل طاغوت ایستاد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  مراسم ۱۳ آبان و روز دانش آموز با حضور سرهنگ ابراهیم پور فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد، حجت الاسلام موسوی آملی امام جمعه شهرستان عباس آباد، عباس همپا فرماندار، بخشدار مرکزی، جمعی از مدیران، معلمان و دانش آموزان و اقشار مختلف در دبستان دخترانه فردوسی این شهرستان برگزار شد.

حجت الا سلام موسوی امام جمعه شهرستان عباس آباد در این مراسم گفت: سیزده آبان ماه، روز تجلی آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی ملت عزیز ایران اسلامی و یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی، نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام موسوی افزود: در این روز، فرزندان شجاع این مرز و بوم با الهام از رهبر آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و الگوگیری از قیام ایشان، دربرابر ظلم و ستم ایستادند و به همه مستضعفان جهان آموختند که با توکل به قدرت ایمان و وحدت و همدلی، می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد و استعمار و استکبار را به خاک مذلت افکند.

به گفته خطیب جمعه عباس آباد ۱۳ آبان، یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های دانش آموزان و دانشجویان عزیز میهن اسلامی در برابر زیاده خواهی‌ها و بی عدالتی‌های جنایتکاران و ستمگران است.

امام جمعه شهرستان عباس آباد در ادامه خاطرنشان کرد: در حالی به استقبال از این روز فرخنده می‌رویم که اهانت مدعیان دروغین آزادی بیان به رسول اکرم (ص) و حمایت رئیس جمهوری فرانسه از این اقدامات کام مسلمانان جهان را تلخ کرده که ضمن محکومیت این اقدام لازم است از فرصت این میلاد پربرکت برای بیان خصلت‌ها و سیره آن پیامبر رحمت استفاده کنیم و در شرایطی که امکان برگزاری جشن‌های حضوری نیست در رسانه‌های جمعی و اجتماعی به مقام آن حضرت ارادت ورزیم.

در پایان مراسم از نخبگان دانش آموزی وخانواده معزز دانش آموز شهید باطلی تجلیل شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار